محدودیت های ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس اعمال می شود


محدودیت های ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس اعمال می شود

رشت- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس برای امروز( چهارشنبه) و جمعه خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محور قدیم "رشت - قزوین" و بالعکس اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس ؛ تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز ( چهارشنبه) و جمعه در محور "رشت - قزوین" و بالعکس ممنوع است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از شهروندان خواست، پیام‌های بهداشتی مبنی بر عدم خارج شدن از منزل را جدی گرفته و فقط در صورت اضطرار سفر کنند ؛ ضمن آنکه فریب خلوت بودن جاده‌ها را نخورند و از رانندگی با سرعت غیرمجاز و نامطمئن که حوادث ناگواری را در پی دارد، خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در حال حاضر ترافیک تمامی محورهای استان عادی و روان است ؛ ضمن آنکه هوای گیلان در حال حاضر بارانی و جاده ها لغزنده هستند ، از این رو، رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل