«رحماندوست» به عنوان دبیر جشنواره ادبی «فصل همدلی» معرفی شد


«رحماندوست» به عنوان دبیر جشنواره ادبی «فصل همدلی» معرفی شد

تهران-ایرنا- رئیس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به اینکه 30 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «فصل همدلی» است، گفت: «مجتبی رحماندوست» به عنوان دبیر بخش شعر انتخاب شده است.

به گزارش ایرنا «ناصرامین‌زاده» روز چهارشنبه اظهارداشت: «محمدعلی بهمنی»، «عبدالجبار کاکایی» و «محمدمهدی سیار» هیات داوران بخش شعر جشنواره ادبی «فصل همدلی» را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: «محمدرضا بایرامی»، «مجید قیصری» و «شهریار عباسی» هیات داوران بخش داستان‌نویسی این جشنواره هستند.

«امین‌زاده» افزود: «مجتبی رحماندوست» دبیر علمی جشنواره، «سعید بیابانکی» دبیر بخش شعر و «قاسمعلی فراست» نیز دبیری بخش داستان این جشنواره را برعهده دارند.

«رحماندوست» به عنوان دبیر جشنواره ادبی «فصل همدلی» معرفی شد

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی «فصل همدلی» با موضوع محوری همدلی و مواسات اظهارداشت: این جشنواره همچنین نگاهی به عناوین صلح و آرامش، فرشته‌های زمینی(یاریگران- مدافعان و ایثارگران سلامت)، پایداری و صبر، امید- خودباوری و شکوفایی، اخلاق، معنویت، نیایش و عظمت خالق در دو بخش شعر (کلاسیک، نو، ترانه) و داستان (داستان کوتاه، داستانک، خاطره، دلنوشته و وقایع‌نگاری تاریخی-ادبی دوران کرونا) دارد.

وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از سراسر ایران تا ۳۰ مهر، با قید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، میزان تحصیلات و رشته تحصیلی، آدرس محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و نشانی به پست الکترونیک put.andisheh@gmail.com یا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهیدنیاکی(اندیشه)، فرهنگسرای اندیشه ارسال کنند.

«امین‌زاده» بیان کرد: اختتامیه جشنواره ادبی «فصل همدلی» یازدهم آبان همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت برگزار و از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیس تجلیل می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نشست خبری مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در نمایشگاه نفت