تست هوش تصویری؛ با این ویدئو میزان هوش دیداری خود را بسنجید


تست هوش تصویری؛ با این ویدئو میزان هوش دیداری خود را بسنجید

گجت نیوز تست هوش تصویری نوعی آزمون برای اندازه‌گیری میزان هوش دیداری است؛ شما فکر می‌کنید که تا چه حد این هوش را دارید و از آن بهره می‌برید؟ هوارد گاردنر، روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد در ایالات متحده آمریکا است که کتاب معروفی به نام نظریه هوش‌های چندگانه را تالیف کرده و تئوری‌های مختلفی را درباره... نوشته تست هوش تصویری؛ با این ویدئو میزان...

تست هوش تصویری نوعی آزمون برای اندازه‌گیری میزان هوش دیداری است؛ شما فکر می‌کنید که تا چه حد این هوش را دارید و از آن بهره می‌برید؟

هوارد گاردنر، روانشناس و استاد دانشگاه هاروارد در ایالات متحده آمریکا است که کتاب معروفی به نام نظریه هوش‌های چندگانه را تالیف کرده و تئوری‌های مختلفی را درباره هوش انسان ارائه داده است.

یکی از نظریات گاردنر، درباره هوش تصویری است؛ چیزی که افراد با بهره‌مندی بیشتر از آن می‌توانند مکان و فضا را دقیق‌تر تصور کرده و اشکال را خیلی بهتر از یکدیگر تشخیص دهند. به گفته گاردنر، این افراد که چندان زیاد هم نیستند، در قیاس با سایرین انسان‌های خلاق‌تری هستند که با دنیای اطراف ارتباط متفاوتی را برقرار می‌کنند.

با این وجود، تست‌های متفاوت و جالبی از جمله روش‌هایی برای پیدا کردن ارتباط بین اشکال، و یا ترسیم شکلی خاص برای سنجیدن میزان این هوش در افراد وجود دارد که امروز، چندی از آن‌ها را برای شما در قالب یک ویدئو جمع‌آوری کرده‌ایم.

آیا شما هم فکر می‌کنید که از هوش دیداری کافی برای پاسخگویی به سوالات این تست برخوردار هستید؟ ویدئو زیر را از گجت تی وی تماشا کنید، تا به جواب خود برسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید