زیرگذر پل راه‌آهن جنت آباد قم اصلاح شد


زیرگذر پل راه‌آهن جنت آباد قم اصلاح شد

قم - ایرنا - رئیس اداره ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: به منظور ارتقا سطح ایمنی و تسهیل ترافیک در محورهای جاده ای قم، طرح اصلاح زیرگذر پل راه آهن محور جنت آباد - قم اجرا و مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم عباس شکوری راد اظهار داشت: با اجرای این طرح از انسداد زیرگذر پل راه آهن ایستگاه محمدیه محور جنت آباد - قم، در فصول بارندگی و وقوع سیلاب های فصلی جلوگیری می شود.

شکوری راد در ادامه به مهمترین اقدام هایی که در این خصوص صورت گرفته اشاره و تصریح کرد : در این طرح با اجرای روسازی بتنی در زیرگذر پل راه آهن موجود، به هدایت آب های سطحی به هنگام بارش و وقوع سیلاب اقدام شد.

وی اعتبار هزینه ای این طرح را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: جهت جلوگیری از آب شستگی و تسهیل هدایت آب های سطحی به کانال موجود، به موازات پل راه آهن، آب نمایی به طول ۱۵ و عرض هشت متر احداث شده است.

شکوری راد ادامه داد: همچنین با احداث دیواره هدایت آب در اطراف پل، برای جلوگیری از آب شستگی و هدایت بهتر سیلاب های فصلی به کانال موجود اقدام لازم صورت گرفت.

رییس اداره ابنیه راهداری قم یادآور شد: با توجه به ترافیک غالبا پرحجم محور جنت آباد - قم، تسریع در اجرا و تکمیل طرح در دستور کار قرار گرفت که در بازه زمانی ۲ هفته ای اجرا و به بهره برداری رسید.

وی در پایان بیان کرد: عملیات تکمیلی طرح که شامل اصلاح کانال خاکی موجود در کنار پل می باشد نیز به صورت امانی و توسط عوامل راهداری اداره کل اجرا شده است.

روستای جنت آباد از توابع بخش مرکزی قم در ۱۷ کیلومتری محور قم - کاشان قرار دارد./


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ هانده ارچل از چهره و ظاهر جدیدش رونمایی کرد!