ساختمان کنگره 3535 شهید استان زنجان تا پایان مهرماه افتتاح می‌شود


ساختمان کنگره 3535 شهید استان زنجان تا پایان مهرماه افتتاح می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه کنگره ملی گرامیداشت سه‌هزارو 535 شهید این استان در سال 1400 برگزار می‌شود، گفت: ساختمان کنگره 3535 شهید استان تا پایان مهرماه جاری افتتاح خواهد شد.

سید شمس الدین موسوی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: طبق روال ماه‌های گذشته، مقدمات کار برای برگزاری کنگره شهدا با قوت بیشتری آماده سازی شده و جلسات عملیاتی و کاربردی آن ادامه دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا در استان مقدمات کار برای استقرار و افتتاح ساختمان دبیرخانه کنگره به تعویق افتاد که به همت سازمان جهادکشاورزی و با پیگیری استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استانداری ساختمان مذکور در محل سابق جهاد کشاورزی مهیا شده که پس از فضاسازی با حضور برخی مسئولان استانی افتتاح می شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به استقرار برخی کمیته ها در محل جدید افزود: برخی از کمیته ها نیز با وجود تاکید استاندار زنجان مبنی بر پیشبرد عملیاتی فعالیت ها متاسفانه فعالیت و عملکرد قابل قبولی نداشته اند.

موسوی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در مجموعه حفظ آثار سپاه انصارالمهدی(عج) و ستاد کنگره استان بیان کرد: انعقاد قرارداد تولید نرم افزار جامع شهدا با همکاری جهاد دانشگاهی، تولید و چاپ پنج جلد کتاب درباره شهدا، تولید مستند، کلیپ گروه سرود، موشن گرافی، تیزر و استوری معرفی شهدا در صفحه اینستاگرامی خط شکن ها توسط حفظ آثار از جمله اقدامات صورت گرفته در این خصوص است.

وی با تقدیر از عملکرد کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی این کنگره گفت: ساخت تله فیلم شهید یوسف قربانی، سریال شهید شهریاری و برنامه رادیویی ۳۰ سردار از اقدامات صدا و سیمای مرکز استان با همکاری سپاه انصارالمهدی (عج) بوده که این فعالیت ها از هفته دفاع مقدس آغاز شده است.

موسوی در ادامه از تولید مستند زندگی چهار شهید به همت کمیته دانشجویی خبر داد و خاطرنشان کرد: نگارش کتاب درباره زندگینامه شهید سهراب اسماعیلی، شهید علیرضا مولایی و شهید یاور معروفخانی آغاز شده است.

وی به اجرای برخی فعالیت های محتوایی و رسانه ای اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تامین هزینه های مربوطه تا ۶ ماه آینده اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پایان به تولید و انعکاس عملکرد سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس در سه فاز اشاره کرد و افزود: کتاب "قافلانکوه" درباره عملکرد تیپ مستقل ۲۱۶ ارتش نیز توسط حفظ آثار استان آماده و به چاپ رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید