طرح ویژه جمع آوری معتادان البرز اجرا می شود


طرح ویژه جمع آوری معتادان البرز اجرا می شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت :طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر در این استان از فردا دوشنبه آغاز می شود.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست شورای مواد مخدر البرز افزود: بر این اساس ۶۰۰ نفر تعهد شورای هماهنگی مواد مخدر است و ۴۰۰ نفر نیز از سوی استانداری تامین اعتبار می شود که در کمپ ها بستری شوند.

وی ادامه داد: انتظار می رود با توجه به حساسیت های این استان و مطالبات ملی و مردمی، کنترل آسیب های اجتماعی، مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

شهبازی گفت: رییس کمسیون مبارزه با مواد مخدر کشور در البرز حضور یافته و تمام درخواست های استان به ویژه در زمینه راه اندازی کمپ ماده ۱۶ مورد توجه قرار داده است بنابراین دبیر شورای مقابله با مواد مخدر استان باید در این راستا به جد پیگیری کند.

وی افزود: استاندار در بخش های مختلف استان مسوولیت دارد بنابراین تمام مسوولان باید در جای خود به وظایف خود پرداخته و موضوعات را تا حصول نتایج به جد دنبال کنند و اگر مانعی در این مسیر بود با نماینده عالی دولت در استان در میان بگذارند.

استاندار البرز اضافه کرد: راه اندازی اردوگاه بازپروری معتادان را تا جانمایی و جذب اعتبار دنبال کردیم ولی در ادامه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر باید برای به نتیجه رساندن این امر اقدام کند.

وی گفت: مردم البرز در خصوص معتادان متجاهر نگران هستند و خواستار جمع آوری و ساماندهی آنها هستند از این رو باید تصمیمی جدی گرفته شود.

شهبازی بیان داشت: به طور قطع شهرداری و شوراهای اسلامی شهر در خصوص پاکسازی شهر از وجود معتادان متجاهر دغدغه دارند از این رو در این نشست مصوب می شود که با اهتمام ویژه ای برای راه اندازی اردوگاه بازپروری معتادان و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر وارد عمل شوند.

۱۰۰ کمپ مرکز ترک اعتیاد ، ۲ مرکز سی تی ( مراکز اقامت کوتاه مدت معتادان) و مراکز کاهش آسیب و موسسات بسیاری با بهزیستی برای درمان اعتیاد در البرز همکاری دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا