روملو لوکاکو: پدر و مادرم شام نمی خوردند تا من و برادرم غذا برای خوردن داشته باشیم


روملو لوکاکو: پدر و مادرم شام نمی خوردند تا من و برادرم غذا برای خوردن داشته باشیم

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی تیم اینتر از سختی هایی که خانواده اش در زمان کودکی او متحمل شده اند و فداکاری...

روملو لوکاکو که حالا یکی از ستاره های دنیای فوتبال و باشگاه اینتر است امسال در سه بازی سه گل در سری آ به ثمر رسانده و سال گذشته در مسیر نایب قهرمانی نراتزوری در سری آ و لیگ اروپا، مجموع 34 گل را به ثمر رسانده بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، لوکاکو در مصاحبه با La Gazzetta della Sport گفت:

هر روز او به من در مورد نظم و انضباط و ذهنیت درست در زندگی و تمرینات صحبت می کرد. پدرم در مورد احترام گذاشتن به همه کسانی که می بینم به من می گفت و اینکه سلام بدهم، و در چشم مردم نگاه کنم. اینها واقعاً مسائل ساده ای هستند، اما هر روز به من کمک کردند. پدرم ویدیوی گل های خود را داشت و یک گل مقابل اندرلخت به ثمر رسانده بود که همیشه در ذهن من می ماند چون این گل را مقابل تیم محبوبم در بلژیک زده بود. من مصمم بودم که برای آنها بازی کنم و بالاخره یکی از رویاهای من به حقیقت پیوست.

وقتی پدرم فوتبال حرفه ای را کنار گذاشت، من 6 ساله بودم و پزشکان تشخیص دادند که مادرم به دیابت مبتلا است. چند سال بسیار سخت را سپری کردیم. مادرم پولی نداشت بنابراین در رستوان کار می کرد و من و برادرم بعد از مسابقه پیش او می رفتیم. والدینم شام نمی خوردند تا من و برادرم بتوانیم غذا بخوریم. هر بار که گلزنی می کنم، کلمه A را نشان می دهم تا آن را به مادرم آدولفین تقدیم کنم، چون بدون او کسی که امروز هستم نبودم.

بیشتر بخوانید:

روملو لوکاکو: در 16 سالگی برای والدینم خانه خریدم؛ کونته برای من مثل یک پدر است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟