صدر جدول این هفته متعلق به کدام برند است؟/معرفی 10 گوشی برتر این هفته


جدول پرطرفدارترین تلفن های همراه این هفته نیز به نسبت هفته گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است.

به گزارش موبوایران، هفته گذشته شیائومی و گوگل با معرفی گوشی‌های جدید خود توانستد بر بازار غلبه کرده و توجه همه را به خود جلب کنند، اما این هفته دیگر نتوانستند در همان جایگاه بمانند و از سه رتبه برتر خارج شدند.

برعکس این دو شرکت، شرکت سامسونگ توانست با سر و صدای زیاد محصول جدید خود با نام Galaxy F41 را رونمایی کند که توانست در صدر جدول محبوب‌ترین گوشی‌های این هفته قرار بگیرد. آیفون ۱۲ پرو مکس هفته گذشته پیش از عرضه خود، در جمع ۱۰ گوشی برتر هفته قرار گرفت و رتبه ۴ را داشت؛ این تلفن همراه در این هفته توانست به رتبه دوم صعود کند و می‌توانیم این اطمینان را بدهیم که با توجه به محبوبیت بالای خود، هفته بعد می‌تواند در صدر جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته قرار بگیرد. این گوشی هفته آینده برای اولین بار به طور رسمی عرضه می‌شود.

یکی دیگر از محصولات سامسونگ، Galaxy S20 FE، که هفته گذشته در رده هفتم قرار داشت به رده سوم صعود کرد و حتی صدرنشین هفته قبلی Google Pixel 5 را پشت سر گذاشت و این گوشی را به رده چهارم فرستاد.

شیائومی Mi 10T و Mi 10T Lite، به اندازه کافی درجدول محبو‌بترین گوشی‌های قرار گرفتند و وقت خارج شدنشان از جدول بود. این دو محصول حتی هفته گذشته در رده‌های دوم و سوم قرار داشتند، اما اکنون به طور کامل جایگاه خود را ازدست داده‌اند. به جای آن‌ها دو محصول دیگر شیائومی در رده‌های ۵ و ۶ قرار گرفتند. شیائومی Mi 10T Pro 5G که به تازگی معرفی شده است در رده ۵ قرار گرفت و شیائومی Redmi Note 9 Pro که هفته گذشته در رده ۱۰ قرار داشت به رتبه ۶ صعود کرد. گوشی Galaxy M51 نیز که هفته قبل در رده نهم بود توانست با دو پله صعود به رده ۷ برسد.

شیائومی Poco X3 NFC که هفته قبل رتبه هشت را در اختیار داشت توانست جایگاه خود را حفظ کند. رتبه‌های ۹ و ۱۰ این رده‌بندی مربوط به دو محصول جدید است. محصول جدید سامسونگ، Galaxy A51 توانست به رتبه ۹ برسد و خود را در جدول ۱۰ گوشی برتر جای بدهد. رتبه آخر مربوط به محصول شیائومی Redmi Note 9 است.

صدر جدول این هفته متعلق به کدام برند است؟/معرفی 10 گوشی برتر این هفته صدر جدول این هفته متعلق به کدام برند است؟/معرفی 10 گوشی برتر این هفته صدر جدول این هفته متعلق به کدام برند است؟/معرفی 10 گوشی برتر این هفته

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

گرانی عجیب انواع ال ۹۰ در بازار! | 43.6 هزار زمان نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو اعلام شد | 40.9 هزار آیا افزایش شدید قیمت طلا در راه است؟ | 131.5 هزار احکام جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری صادر شد | 51.6 هزار گرانی بی سابقه در انواع خودروی پژو پارس | 77.5 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل