رونمایی از پوستر طرح ملی کاشان، پایتخت نهج‌البلاغه ایران


رونمایی از پوستر طرح ملی کاشان، پایتخت نهج‌البلاغه ایران

پوستر طرح ملی کاشان، پایتخت نهج‌البلاغه ایران، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در کاشان و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از پوستر طرح ملی کاشان، پایتخت نهج‌البلاغه ایران، دوشنبه 21 مهر ماه در جریان مراسم آغاز رسمی این طرح، در سالن اجتماعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و حجت الاسلام معتمدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم حضور داشتند.

این گزارش می افزاید، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح ملی نهج البلاغه را از امسال در کشور اجرا می کند و با تایید دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان به عنوان اولین پایتخت نهج البلاغه ایران برای دو سال انتخاب می شود.

یادآور می شود، کاشان با توجه به دیرینه فرهنگی - مذهبی و تاریخی قابل توجه، به عنوان نخستین پایتخت نهج البلاغه ایران تا پایان سال ۱۴۰۰ انتخاب شده است که در این مراسم، ضمن رونمایی از پوستر این رویداد ملی، لوح افتخار " کاشان نخستین پایتخت نهج‌البلاغه ایران " توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مردم شهرستان کاشان اهدا شد.

پایان پیام/397

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


پیش‌نشست کنگره «زیارت، معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»