ارائه خدمات درمانی و معیشتی و کمک به پرداخت اجاره‌بهای نیازمندان توسط مسجدی‌ها


ارائه خدمات درمانی و معیشتی و کمک به پرداخت اجاره‌بهای نیازمندان توسط مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام خجسته‌نیک با بیان‌اینکه 21 خانواده نیازمند تحت حمایت مسجد امام محمد باقر(ع) هستند، گفت: خدمات درمانی، بهداشتی و معیشتی بخشی از کمک‌های صورت گرفته از سوی این مسجد به نیازمندان است.

حجت الاسلام «مهدی خجسته نیک» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های مسجد امام محمد باقر(ع) واقع در مهرآباد جنوبی اظهار کرد: قبل از بحران کرونا مسجد در مناسبت های مذهبی و ملی برنامه های گسترده ای برگزار می کرد، به طوری که در دهه اول محرم و ایام فاطمیه ضمن برگزاری مراسم عزاداری با برپایی ایستگاه های صلواتی اقدام به توزیع نذورات بین مردم می کردیم.

امام جماعت مسجدامام محمد باقر(ع) بیان کرد: در دوران کرونا علاوه بر رسیدگی به 21 خانواده نیازمند تحت پوشش و کمک رسانی به آنها به صورت ماهیانه، اقدام به شناسایی نیازمندان جدید و توزیع بسته های ارزاق میان آنها کردیم، به طوری که از ابتدای سال تاکنون 28 گوسفند ذبح و در میان خانواده های بی بضاعت محله و همچنین مناطق حاشیه نشین توزیع شده است.

حجت الاسلام خجسته نیک با اشاره به راه اندازی صندوق خیریه قرض الحسنه گفت: از طریق صندوق قرض الحسنه خیریه مسجد در ایام کرونا به افراد مستاجری که توان پرداخت اجاره خانه نداشتند کمک صورت گرفت و به بیماران نیازمند نیز خدمات درمانی ارایه شد.

امام جماعت مسجد امام محمد باقر(ع) با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک در مسجد امام محمدباقر(ع) گفت: با راه اندازی این کارگاه ضمن ایجاد اشتغال برای بانوان مسجدی، برای افراد نیازمند بی بضاعت که توان خرید اقلام بهداشتی ندارند، ماسک به صورت رایگان توزیع می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی