برگزاری مسابقه «آیات زندگی» به مناسبت دهه آخر ماه صفر در کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز


برگزاری مسابقه «آیات زندگی» به مناسبت دهه آخر ماه صفر در کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز

رضازاده گفت: مسابقه «آیات زندگی» به مناسبت دهه آخر ماه صفر در کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز به صورت مجازی و به 12 نفر به عنوان برگزیدگان مسابقه، تندیس امام رضا (ع) اهدا شد.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، با اشاره به برگزاری مسابقه «آیات زندگی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: برای شرکت در این مسابقه که در فضای مجازی اعلام شده بود، شرکت کنندگان سه ماه فرصت حفظ آیات قرآن را داشتند.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: بدین ترتیب هر یک از شرکت کنندگان به تدریج و ظرف سه ماه، 40 آیه را به صورت هر بار 10 آیه حفظ کرده و به صورت مجازی امتحان دادند.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: در این مسابقه حفظ 40 آیه موضوعی و کاربردی در زندگی در فضای مجازی در نظر گرفته شد و صفحات آیات و صوت ترتیل آیات به گروهای کانون فرهنگی مسجد «نور» ارسال و امتحان به صورت شفاهی و کتبی از طریق لینک، تلفنی و همچنین در مسجد «نور» انجام شد.

وی تاکید کرد: 26 نفر از گروه 66 نفری موفق شدند تا تاریخ مقرر که تا اربعین حسینی (ع) بود، این 40 آیه را حفظ کنند و پیش از فرا رسیدن اربعین با قرعه کشی میان این 26 نفر، 12 نفر انتخاب شدند.

رضا زاده با اشاره به اهدای جوایز به منتخبان این مسابقه مجازی بیان کرد: به «زهرا کرمی» و «مهری زارعی پور» هر کدام 300 هزار تومان، «مهتاب زارع»، «فاطمه بذرافشان» و «شیوا آذرنگ»، هر نفر یکصد هزار تومان و شهلا زارع، زهرا ترکی زاده، زهرا جمالی، معصومه زارع، ملک ناز فهندژ، حدیث کرمی و اسما هاشمی هر یک مبلغ 50 هزار تومان در قالب کارت هدیه اهدا شد.

وی با اشاره به مراسم اهدای جوایز در کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» گفت: علاوه بر این جوایز، تندیس امام رضا (ع) نیز به 12 نفر اول اهدا شد و همچنین به سایر حافظان 40 آیه قرآن کریم، ظروف بلور اهدا شد.

برگزاری مسابقه «آیات زندگی» به مناسبت دهه آخر ماه صفر در کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز

رضا زاده ادامه داد: در این مسابقه افرادی از سایر استان ها مانند خوزستان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، قم، و شهرستان های خرامه، خفر و ایذه نیز شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقه با همکاری 2 مجموعه دیگر در کنار کانون فرهنگی مسجد «نور» عنوان کرد: موسسه «بیت الاحزان»، چاپ کتاب سطح یک و سطح 2 و ساخت لینک ها را به عهده گرفت و موسسه «شهید رضازاده» با حمایت مالی خود بانی جوایز و طرح آیات زندگی و همچنین برگزاری برنامه ای به مناسبت اربعین در مسجد «نور» بود.

رضا زاده تاکید کرد: کانون فرهنگی مسجد «نور»، میزبانی طرح، انجام تبلیغات برای ثبت نام و تشکیل سه گروه در سطح های مختلف و برگزاری امتحان شفاهی و کتبی از قرآن آموزان را به عهده داشت و این طرح را راهگشای مشکلات و سبب نورانیت وآرامش در زندگی می دانیم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟