دربی پرهیجان لیورپول برنده نداشت/ ضدحال VAR به کلوپ!


دربی پرهیجان لیورپول برنده نداشت/ ضدحال VAR به کلوپ!

بانک ورزش - دربی جذاب و پرهیجان لیورپول برنده نداشت و با تساوی 2-2 به پایان رسید. به گزارش بانک ورزش، نبرد بزرگ صدرنشین فعلی لیگ جزیره و مدافع...

بانک ورزش - دربی جذاب و پرهیجان لیورپول برنده نداشت و با تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گزارش بانک ورزش، نبرد بزرگ صدرنشین فعلی لیگ جزیره و مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه گودیسون پارک با تساوی 2-2 و صحنه‌های دیدنی به پایان رسید. ابتدا لیورپول توسط سادیو مانه به گلی زودهنگام رسید تا در همان 3 دقیقه ابتدایی شوک بزرگی به میزبان وارد شود. در ادامه فن دایک پس از برخورد شدید و جنجالی با پیکفورد گلر اورتون مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا ضربه شدیدی به خط دفاعی تیم کلوپ وارد شود.


در دقیقه 19 کین روی ارسال کرنر خامس گل تساوی را با ضربه سر به ثمر رساند. در نیمه دوم و در شرایطی که بازی آرام دنبال می‌شد محمد صلاح با شلیک دیدنی خود دروازه اورتون را فرو ریخت تا صدمین گلش برای لیورپول رقم بخورد.

دربی پرهیجان لیورپول برنده نداشت/ ضدحال VAR به کلوپ!


در حالی که به نظر می‌رسید کلوپ با 3 امتیاز دربی را ترک می‌کند، اما درخشش هفته‌های اخیر کالورت لوین به داد آنجلوتی رسید تا این بازیکن انگلیسی با ضربه سر تماشایی کار را به تساوی 2-2 بکشاند.


ریچارلیسون هم در دقیقه 90 به دلیل تکل خشن روی پای تیاگو از زمین اخراج شد تا اورتون 10 نفره شود. در ادامه هندرسون در دقیقه 92 گل زد که کمک داور ویدیویی آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد و شادی را از قرمزهای آنفیلد گرفت.

اورتون صدرنشین با این تساوی 13 امتیازی شد و در صدر ماند. لیورپول هم با 10 امتیاز موقتا به رده دوم رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خروجی‌های شرقی پایتخت قفل شد