معاون استاندار خواستار توجه بیشتر به ساماندهی گلزار شهدای مازندران شد


معاون استاندار خواستار توجه بیشتر به ساماندهی گلزار شهدای مازندران شد

ساری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خواستار اهتمام و توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی بویژه شهرداری‌ها در ساماندهی گلزار شهداء شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، مهدی رازجویان در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا در مازندران افزود : همه ما در برابر خون شهدا مسئولیم و تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها باید در خصوص ساماندهی گلزار شهدا احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند. ‎

وی با تاکید بر این که تنها راه پاسداشت خون شهدا، خدمت بی‌منت به مردم است ، گفت : ما باید خود را در قبال خون شهدا مسئول بدانیم و محکم‌تر در راه خدمت به مردم گام برداریم.

رازجویان با اشاره به برگزاری پرشور مراسم اخیر وداع با پنج شهید مدافع حرم مازندران ، افزود : این حضور کم‌سابقه، نشان داد که مردم شریف مازندران قدرشناس مجاهدت‌های فرزندان‌شان هستند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه شهدا برای حفظ امنیت کشور از خانواده‌های خود گذشتند، تصریح کرد: در برابر این جانفشانی‌ها، ما وظیفه داریم حداقل با عملکرد بهتر و توجه بیشتر، قدردان خانواده معظم شهدا باشیم.

رازجویان همچنین بر ضرورت تکریم شایسته جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و گفت : جانبازان شهدای زنده هستند و تکریم شایسته‌ی ایثارگران در ادارات استان انتظار می‌رود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نیروهای مسلح ما روحیه شهادت طلبی را به رخ جهانیان می کشند