معاون استاندار خواستار توجه بیشتر به ساماندهی گلزار شهدای مازندران شد


معاون استاندار خواستار توجه بیشتر به ساماندهی گلزار شهدای مازندران شد

ساری - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خواستار اهتمام و توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی بویژه شهرداری‌ها در ساماندهی گلزار شهداء شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، مهدی رازجویان در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا در مازندران افزود : همه ما در برابر خون شهدا مسئولیم و تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ها باید در خصوص ساماندهی گلزار شهدا احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند. ‎

وی با تاکید بر این که تنها راه پاسداشت خون شهدا، خدمت بی‌منت به مردم است ، گفت : ما باید خود را در قبال خون شهدا مسئول بدانیم و محکم‌تر در راه خدمت به مردم گام برداریم.

رازجویان با اشاره به برگزاری پرشور مراسم اخیر وداع با پنج شهید مدافع حرم مازندران ، افزود : این حضور کم‌سابقه، نشان داد که مردم شریف مازندران قدرشناس مجاهدت‌های فرزندان‌شان هستند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه شهدا برای حفظ امنیت کشور از خانواده‌های خود گذشتند، تصریح کرد: در برابر این جانفشانی‌ها، ما وظیفه داریم حداقل با عملکرد بهتر و توجه بیشتر، قدردان خانواده معظم شهدا باشیم.

رازجویان همچنین بر ضرورت تکریم شایسته جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و گفت : جانبازان شهدای زنده هستند و تکریم شایسته‌ی ایثارگران در ادارات استان انتظار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید