ارسال 2 پیامک صدور باربرگ برای رانندگان خطای نرم افزاری است
منبع خبر /
مهر /
شهری /
30-07-1399
منبع خبر
/
مهر /
شهری
معاونت حمل و نقل عمومی شهرداری تهران اعلام کرد: ارسال دو پیامک برای رانندگان ناوگان حمل بار درون شهری، درباره پرداخت هزینه صدور باربرگ مشکل نرمافزاری است که بزودی برطرف میشود.
به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ارسال دو پیامک برای رانندگان ناوگان حمل بار درون شهری، درباره پرداخت هزینه صدور باربرگ مشکل نرمافزاری است که بزودی برطرف میشود.
در ادامه آمده است: نظر به ابهام ایجاد شده در خصوص ارسال دو بار پیامک به رانندگان درباره صدور باربرگ اعلام می شود؛ «ارسال دو پیامک نشانه پرداخت دو بار هزینه باربرگ نیست و اصلاح این مشکل نرمافزاری در سامانه صدور سند حمل بار و کالای تهران (بارانه) در دست اجراست. رانندگان برای اطمینان از عدم کسر وجه اضافه میتوانند به کیف پول الکترونیک خود در سامانه تهران من مراجعه کرده و با مقایسه تعداد باربرگ صادره و موجودی حساب، از این موضوع مطمئن شوند.»
به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان حمل ونقل، ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ارسال دو پیامک برای رانندگان ناوگان حمل بار درون شهری، درباره پرداخت هزینه صدور باربرگ مشکل نرمافزاری است که بزودی برطرف میشود.
در ادامه آمده است: نظر به ابهام ایجاد شده در خصوص ارسال دو بار پیامک به رانندگان درباره صدور باربرگ اعلام می شود؛ «ارسال دو پیامک نشانه پرداخت دو بار هزینه باربرگ نیست و اصلاح این مشکل نرمافزاری در سامانه صدور سند حمل بار و کالای تهران (بارانه) در دست اجراست. رانندگان برای اطمینان از عدم کسر وجه اضافه میتوانند به کیف پول الکترونیک خود در سامانه تهران من مراجعه کرده و با مقایسه تعداد باربرگ صادره و موجودی حساب، از این موضوع مطمئن شوند.»
کد خبر 5053334
حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری
برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!