اجرای طرح اطعام نیازمندان به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع)


اجرای طرح اطعام نیازمندان به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از برنامه های سالروز شهادت این امام حسن عسکری (ع)، اجرای طرح اطعام نیازمندان است در همین راستا به همت بچه های مسجدی گروه جهادی شهید باکری و با مشارکت گروه های جهادی در شهرستان های قلعه گنج و رودبار جنوب اجرا می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: امشب هم زمان با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: با توجه به شیوع کرونا این مراسم با حداکثر زمان ۲ ساعت، در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز شهادت این امام بزرگوار، اجرای طرح اطعام نیازمندان است در همین راستا به همت بچه های مسجدی گروه جهادی شهید باکری و همچنین با مشارکت گروه های جهادی در شهرستان های قلعه گنج و رودبار جنوب غذای نذری پخت و بسته بندی شده و سپس در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


حجت الاسلام خاوری با اشاره به در پیش بودن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، ابراز کرد: قرار است با کمک بچه های مسجدی کانون شهید باکری و طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب کاروان شادی راه اندازی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: این کاروان شادی در ۲ روز متوالی به روستاهای مناطق محروم رودبار جنوب می رود و برای مردم جشن برگزار می کند.


وی اظهار کرد: از ویژه برنامه های این کاروان شادی برگزاری مجلس سخنرانی با موضوع مهدویت و ویژگی های یک منتظر واقعی، اجرای مولودی و همچنین برگزاری مسابقه های فرهنگی است.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: علاوه بر این نیز از طریق فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب و عکس نوشته هایی با موضوع معرفی سبک زندگی و سیره امام زمان (عج) می کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، آذین بندی و چراغانی مسجد و محله است که با کمک بچه های مسجدی کانون انجام می شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این ویژه برنامه ها بتوانیم به ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه کمک کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !