نکات طلایی خرید صندلی طبی


صندلی طبی برند گلدسیت جزء مهمترین تجهیزات یک شرکت محسوب میشود! زیرا هنگامی که فرد مجبور است روزانه ساعت ها در محیط کار پشت میز نشسته و کارهای شرکت یا اداره را طی چندین سال...

صندلی طبی برند گلدسیت جزء مهمترین تجهیزات یک شرکت محسوب میشود! زیرا هنگامی که فرد مجبور است روزانه ساعت ها در محیط کار پشت میز نشسته و کارهای شرکت یا اداره را طی چندین سال کاری انجام دهد ، راحتی و استاندارد بودن صندلی که بر روی آن می نشیند بسیار اهمیت پیدا می کند ، زیرا پشت میز نشینی و عدم تحرک کافی ، به شدت سبب صدمات جدی به ستون فقرات ، گردن و پاها می شود ، این مسئله را بازنشستگان ادارات مختلف پشت سر گذاشته اند و بسیاری از آنها به دلیل عدم داشتن یک صندلی مناسب ، به مشکلات زیادی دچار شده اند ، در همین راستا در این مقاله ، ضمن معرفی انواع صندلی اداری ، نکات مهم خرید صندلی طبی توسط مجموعه ی گلدسیت نیز مورد بررسی قرار گرفته شده است .

نکات طلایی خرید صندلی طبی

انواع صندلی طبی در شرکت گلدسیت

هر گونه صندلی را نمی توان صندلی طبی دانست بلکه این نوع صندلی متناسب با فضای محیط کار طراحی و تولید می شود به طوری که باید دارای یک سری المان و استانداردهای مربوط به استفاده در محیط کار باشد ، از این رو صندلی طبی به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :

صندلی مدیریتی : این نوع صندلی در طرح های مختلف و طراحی متفاوت برای مدیران طراحی شده است .صندلی کارمندی : این نوع صندلی به گونه ای طراحی شده است که بیشترین راحتی را برای کارمند طی ساعات کاری طولانی مدت ایجاد خواهد کرد .صندلی کنفرانسی : برای اتاق های کنفرانس با توجه به تعداد بالای صندلی ها و وجود میزی که صندلی ها دور ان چیده می شود ، صندلی مخصوص کنفرانس طراحی شده است .میز چهارپایه : مشخصه ی این نوع میز ، طراحی ساده و چهارپایه می باشد که می تواند در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید شود .صندلی انتظار : در فضاهای کاری محدود ، صندلی هایی طراحی شده که بتوان بیشترین تعداد افراد بر روی آن بنشیند .

در سایت گلدسیت به آدرس اینترنتی ؛ goldsit.ir می توان انواع صندلی طبی را با مشخصات ظاهری و فنی به صورت کامل مشاهده و مورد ارزیابی قرار داد و سپس به انتخاب مدل مورد نظر اقدام نمود ، شما مشتریان عزیز می تواند به تعداد بالا یا به صورت تکی ،؛برای اداره یا شرکت خود ، انواع صندلی را در سایز ، طرح و مدل های مختلف سفارش دهید.

نکات طلایی خرید صندلی طبی

صندلی طبی را چگونه انتخاب کنیم؟

در پاسخ به این سئوال که آیا هر نوع صندلی چرخ داری را می توان صندلی ارگونومیک دانست باید گفت که برخی صندلی های چرخ دار تنها مخصوص کامپیوتر یا آزمایشگاه هستند و برای محیط اداره یا شرکت مناسب نیستند به طوری که این نوع صندلی ها ، ساعات کاری کارکنان اداره یا شرکت را بسیار سخت و ناراحت کننده خواهند کرد ، لذا در چنین مکان هایی تنها باید از صندلی طبی مناسب و استاندارد که نمونه های مختلف آن را می توان در سایت goldsit.ir مشاهده نمود ، استفاده کرد ، صندلی های گلدسیت از مرغوب ترین مواد تولیدی ، طرح های بروز ، ابعاد مختلف ، تنوع رنگ و مدل ساخته شده اند .

ویژگی های صندلی طبی مناسب در شرکت گلدسیت

به طور کلی می توان چنین عنوان نمود که علاوه بر فرم و مدل مناسب ، جنس مواد به کار رفته در ساخت صندلی ، دو عامل ؛ راحتی و کیفیت ساخت مهم ترین ویژگی صندلی طبی استاندارد و مناسب می باشد که دقیقا محصولات گلدسیت تمامیه موارد استاندارد را دارا می باشد.

اگر یک صندلی ارگونومیک دارای کیفیت ساخت و زیبایی ظاهری بالایی داشته باشد ، اما فرد هنگام نشستن بر روی آن راحتی لازم را احساس نکند ، کارایی لازم را نخواهد داشت و به طبع انتخاب مناسبی نخواهد بود .

صندلی طبی گلدسیت ارائه شده در سایت goldsit.ir به دلیل کیفیت ساخت بالا و طراحی ارگونومیک ، راحتی زیادی را برای کارکنان اداره یا شرکت شما به ارمغان خواهند آورد .

کارایی صندلی ارگونومیک نکته دیگری است هنگام بررسی صندلی باید مورد توجه قرار داد زیرا کارمندان ادارات مختلف ، کارهای متفاوتی از یکدیگر انجام می دهند که با توجه به کار خود باید صندلی گلدسیت خود را انتخاب کنند .پوشش دهی مناسب پشت و کمر فرد توسط صندلی از دیگر ویژگی های مهم صندلی طبی گلدسیت است که باید دارای قابلیت تنظیم باشد که بتوان برای افراد با قد مختلف ، تنظیمات لازم را اجرا کرد .جنس چرخ ها در صندلی چرخ دار اداری باید به گونه ای باشد که حرکت دادن آن بسیار روان باشد و فرد بیش از حد حین کار دچار خستگی نگردد ، زیرا برای دسترسی به نقاط مختلف میز یا هنگام ارتباط با سایر همکاران ، لازم است که فرد صندلی خود را به اطراف حرکت دهد و بچرخاند .دسته های صندلی باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد و شانه ها در حالت راحتی از بدن قرار گیرند ، همچنین ابعاد آن نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک باشد تا در حین کار صندلی به میز برخورد نکند و اینکه فرد دچار خستگی نشود .

به منظور بررسی نکات ارائه شده در رابطه با ویژگی های صندلی طبی مناسب ، می توانید به سایت goldsit.ir مراجعه کنید تا نمونه های مختلفی از انواع صندلی گلدسیت را که قیمت ، جنس و طرح های مختلفی نیز دارند ، به خوبی مشاهده و مورد ارزیابی قرار دهید . سایت goldsit.ir صندلی های گلدسیت خود به گونه ای طراحی کرده که به خوبی تنظیمات مختلف را می توان بر روی آن تنظیم و سپس در جای خود قفل کرد .

باید استحکام و دوام صندلی مورد بررسی قرار گیرد و به میانگین وزنی که صندلی در طول ساعات کاری می تواند تحمل کند ، باید دقت کرد، زیرا افراد مختلف وزن های متفاوتی دارند که هر صندلی مناسب وزن آنها نخواهد بود .بهتر است صندلی طبی را انتخاب کرد که پایه های آن با ضربه گیر پلاستیکی پوشش داده شده باشد تا علاوه بر خاصیت ضربه گیری ، از ایجاد سر و صدای زیاد صندلی حین حرکت یا چرخش جلوگیری شود که می توان این مورد را نیز در صندلی های گلدسیت تولیدی گروه تخصصی گلدسیت مشاهد کرد .با توجه به فضای کاری اداره یا شرکت می بایست ابعاد صندلی را انتخاب کرد ، هر چه محیط کار کوچک تر باشد ، صندلی باید دارای ابعاد کوچک تری باشد تا تردد کارکنان راحت تر باشد .

صندلی طبی فروشگاه گلدسیت با توجه به نیاز محیط کاری شما ، در ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده اند .

نکات طلایی خرید صندلی طبی

رنگ بندی و مدل صندلی را با توجه به سبک و سیاق دکوراسیون محل کار باید انتخاب کرد تا هارمونی لازم در فضای کار دیده شود ، رنگ های هماهنگ و شاد با محیط کار سبب بهبود روحیه ی کارکنان خواهد شد .جنس پارچه و روکش نشیمن گاه صندلی طبی باید به گونه ای باشد که با توجه به محیط کار ، سبب تعریق یا ایجاد حس سرمای بیش از حد در بدن فرد نکند و بسهولت بتوان آن را لکه گیری و تمیز کرد .

روکش های مشبک یا تور مانند از ایجاد داغی در نشیمن گاه صندلی جلوگیری خواهند کرد ، پس در انتخاب خود دقت کنید تا بیشترین رضایت کارمندان خود را به ارمغان آورید .

شرایط گرانتی و خدمات پس از فروش صندلی بسیار مهم است زیرا ساعات کاری بالای استفاده از این نوع صندلی ، مسائلی چون سرویس اولیه صندلی و تعمیرات بعدی آن را به همراه خواهد داشت ، پس لزوما به دنبال صندلی های ارزان قیمتی که علاوه بر عدم داشتن کیفیت لازم ، گارانتی نیز ندارند ، نباشید .

گارانتی صندلی طبی ارائه شده توسط گروه تولیدی گلدسیت ، سبب اطمینان خاطر خریداران محصولات این سایت می شود و خریدار با اطمینان کامل اقدام به خرید صندلی های مورد نیاز خود خواهد کرد که خود نشان دهنده ی رضایت مشتریان عزیز از محصولات ارائه شده می باشد .

مشکلات صندلی طبی غیراستاندارد

به صدا درآمدن اجزای صندلی ، عدم راحتی فرد ، حس خستگی مداوم ، کاهش راندمان کاری کارکنان و آسیب های فیزیکی به گردن ، کمر ، و ستون فقرات اصلی ترین مشکلات این نوع صندلی ها می باشد که با استفاده از صندلی طبی راحت و ارگونومیک گلدسیت به هیچ عنوان چنین مشکلاتی برای فرد ایجاد نخواهد شد .

به حرف مجموعه ی goldsit.ir گوش دهید و در نظر بگیرید که همیشه هزینه بر بودن خرید یک کالا ، نشان دهنده ی صرف هزینه ی زیاد نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است زیرا با این کار از دوبار هزینه کردن جلوگیری خواهد شد و کیفیت محصول نیز خود از ایجاد ضررهای جسمانی و فیزیکی و البته روانی بر روی فرد جلوگیری خواهد کرد ، هر کیفیتی دارای قیمت خاص خود می باشد ، از این رو جهت دریافت کیفیت مناسب کالای خود ، باید هزینه ی آن را پرداخت کرد و از خرید خود لذت برد. در نتیجه اگر به دنبال ایده های و یا طراحی های متفاوت صندلی طبی هستید، می توانید به وبسایت گلدسیت مراجعه کنید تا طراحی های متفاوت با اصول جدید را مشاهده نمائید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری