هفته هشتم کورس سوارکاری پاییزه آق‌قلا برگزار شد


هفته هشتم کورس سوارکاری پاییزه آق‌قلا برگزار شد

گرگان - ایرنا - هفته هشتم مسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق‌قلا با رقابت 56 راس اسب از نژاد دوخون، تروبرد و ترکمن در 6 دور و مسافت‌های هزار، هزار و ٢00 متری و هزار و 550 متری برگزار شد.

با وجود ثبت نام ۶۵ اسب، به صلاحدید دامپزشک میدان ۹ راس اسب ارکین، حبیب ایشان، آی نوا ،جان دنسر ، گل زیبای امید، بلک ساحره ، بلک ولف، اف۱۴ و پرنس آلپو آلپار از قرار گرفتن در دپار (جعبه فلزی آغاز کورس) منع شدند.

در کورس اول مسابقات این هفته، بنیامین جرجانی با اسب آلبارس به قهرمانی دست یافت.

عبدالحلیم قبادی با اسب دورا در کورس دوم زودتر از سایرین به خط پایان رسید و در سومین دور مسابقات نیز یونس اورکلی با تم‌تن قهرمان شد.

سه کورس نخست در مسافت هزار متر برگزار شد .

در دور چهارم که در مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد قربان محمد اودک با اسب سیتی دنسر به مقام نخست دست یافت.

دورهای پنجم و ششم مسابقات این هفته در مسافت هزار و ۵۵۰ متر برگزار شد که ستار مهرانی با اسب صاحب جمال و کمال دلیجه عطا با اسب جولگا عنوان قهرمانی این دورها را تصاحب کردند.

در پایان این هفته از مسابقات اسب دوانی آق قلا و در مجموع ۶ کورس، یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران برتر اهدا شد.

مسابقات اسب‌دوانی استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن علاقمندان زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری می‌کشاند هرچند امسال کرونا این فرصت را از آنان گرفته است چراکه بدون حضور تماشاچی برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی