علی‌نژاد: مانعی برای حضور «قمری» در انتخابات دور بعد نیست


علی‌نژاد: مانعی برای حضور «قمری» در انتخابات دور بعد نیست

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به خداحافظی رییس فدراسیون دوچرخه سواری، گفت: در مدت ریاست «خسرو قمری» فراز و نشیب‌هایی وجود داشت اما وی تلاش خود را به کار بست و باز هم می تواند در مجمع انتخاباتی دور بعد شرکت کند.

به گزارش ایرنا، مهدی علی‌نژاد در مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از خداحافظی خسرو قمری رییس این فدراسیون با تشکر از زحمات قمری در هشت ساله گذشته اظهار داشت: هر چند در مدت ریاست او فراز و نشیب‌هایی وجود داشت اما وی همه تلاش خود را کرد و در مسوولیت‌های دیگر در وزارت ورزش در خدمت او هستیم. قمری می‌تواند در دور بعد شرکت کند و محدودیتی از طرف وزارت ورزش برای حضور در انتخابات ندارد اما به نظر می‌رسد که این فضای هشت ساله ریاست را در این فدراسیون برای خود کافی می‌داند.

وی با اشاره به اینکه کرونا سبب تعویق خیلی از مسابقات در دنیا شد، گفت: با وجود بحران کرونا شرایط برای دوچرخه‌سواری نسبت به دیگر رشته‌ها به ویژه برای برگزاری مسابقات بهتر بود. هرچند که هزینه‌ها برای دوچرخه‌سواران به دلیل نیاز به تجهیزات افزایش یافته است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باید به تولید داخل توجه کنیم و جذب حامی مالی کمک بزرگی به توسعه دوچرخه‌سواری می‌کند و نباید هیات‌های استانی تنها وابسته به دولت باشند. امیدوارم در آینده نزدیک شرایط بهتری برای دوچرخه‌سواران به وجود بیاید و این امر هم منوط به وضعیت اقتصادی است.

وی در خصوص بدهی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: گزارش حسابرس مالی خوب و این بدهی ۳۰۰ میلیون بود که بخشی از آن مربوط به مالیات بوده است.

علی نژاد با اشاره به اینکه پرداخت پاداش‌های سال ۹۷ به قهرمانان ورزشی دیگر به انتها رسیده است، خاطرنشان کرد: هفته آینده پاداش دوچرخه‌سواران نیز پرداخت می شود. دیکر سکه پاداش نمی دهیم و این پاداش‌ها ریالی است. براساس هر امتیاز دو میلیون به ورزشکاران می‌دهیم. اساس چیزی به نام سکه برای پاداش به قهرمانان نداریم.

وی درخصوص وضعیت جاده‌ها برای دوچرخه‌سواری، عنوان کرد: یکی از معضلات جدی ما وضعیت نامناسب جاده‌ها است و این امر نگرانی‌هایی را به دنبال دارد و حتما باید فدراسیون و هیات‌های استانی امنیت دوچرخه‌سواران را حفظ کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل