10 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کرمانشاه کشف شد


10 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: باتلاش مرزبانان شهرستان‌های پاوه و ثلاث‌باباجانی مقدار زیادی کالا و تعدادی احشام قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.

سردار «یحیی الهی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای مرزبانی پاوه حین حراست از مرزهای استان، به تعدادی قاچاقچی برخورد کردند که قصد انتقال مقدار زیادی کالا و احشام قاچاق به آن سوی مرزها بودند.

وی ادامه داد: با حضور به موقع ماموران مرزبانی، ۹۵ راس دام، ۳۵ قطعه بوقلمون، یک هزار و ۳۵ دست پوشاک، ۱۲۰ دستگاه انواع لوازم برقی و ۱۸۵ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کنند.

سردار الهی، ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط نیروهای مرزبانی پاوه را هشت میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا چهار قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه به کشفیات قاچاق مرزبانان ثلاث باباجانی نیز اشاره کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته آنها، ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم کنستانتره میوه و ۲۲۰ قطعه خودرو قاچاق کشف شد.

وی با بیان این انکه ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط نیروهای مرزبانی ثلاث باباجانی به ۲ میلیارد ریال می رسد، گفت: یک کامیون توقیف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار الهی، در پایان مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های مرزبانی استان کرمانشاه عنوان کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

33 میلیارد ریال برای تعمیرات و تجهیزات خوابگاه‌های کرمانشاه هزینه شد