تیم فوتبال اوحدی مراغه جواز حضور در جام حذفی کشور را کسب کرد


تیم فوتبال اوحدی مراغه جواز حضور در جام حذفی کشور را کسب کرد

مراغه - ایرنا - تیم فوتبال اوحدی مراغه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بزرگسالان آذربایجان‌شرقی با برتری مقابل تیم پدیده ماهان تبریز جواز حضور مستقیم به رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور را کسب کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه روز یکشنبه با اعلام این خبر به ایرناگفت: این تیم فوتبال در بازی رفت رقابت های لیگ برتر بزرگسالان آذربایجان شرقی با نتیجه یک بر صفر تیم پدیده ماهان تبریز را شکست داد و در بازی برگشت در ورزشگاه تختی مراغه موفق به شکست ۶ بر یک این تیم شد.
مهدی نوایی با اشاره به اینکه این موفقیت در تاریخ فوتبال شهرستان پس از گذشت نزدیک به ۲ دهه اتفاق افتاده است، افزود: این تیم علاوه بر صعود به فینال این رقابت ها، سهمیه جام حذفی فوتبال کشور را کسب کرد.
وی افزود: تیم فوتبال اوحدی مراغه در صورت قهرمانی در این دوره از رقابت ها سهمیه حضور در رقابت های دسته سه فوتبال کشور را کسب خواهد کرد.
نوایی ادامه داد: تیم فوتبال اوحدی مراغه با شکست تیم گاز میانه به جمع چهار تیم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان صعود کرده بود.
وی خاطرنشان کرد: حریف تیم فوتبال اوحدی مراغه در فینال لیگ برتر فوتبال بزرگسالان آذربایجان شرقی یکی از ۲ تیم عقاب تبریز یا سرخ پوشان محمدزاده خواهد بود.
به گزارش ایرنا، هشت هزار و ۹۷۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۲ هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


عکس پروفایل پرسپولیس