استقبال کانون‌های مساجد گیلان از پویش بین‌‌المللی «پیامبر رحمت»


 استقبال کانون‌های مساجد گیلان از پویش بین‌‌المللی «پیامبر رحمت»

حجت‌‌الاسلام رضوانی‌نژاد از برگزاری پویش بین‌المللی پیامبر رحمت(ص) در کانون‌های مساجد گیلان و استقبال کانونی‌های استان از این پویش خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به برگزاری پویش بین‌المللی پیامبر رحمت(ص) به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این پویش به مناسبت هفته وحدت و ایام مبارک ولادت رسول خاتم، حضرت محمد مصطفی(ص) در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در حال اجرا است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: پویش پیامبر رحمت به‌منظور پاسخ به اقدام موهن غرب در توهین به ساحت مقدس حضرت رسول(ص) به همراه قرائت سوره مبارکه محمد(ص) و اهدای ثواب آن به ساحت مقدس نبوی(ص) اجرا می‌شود.

وی با اشاره به استقبال کانون‌های مساجد گیلان از این پویش تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در پویش باید یک حدیث گهربار از پیامبر اکرم(ص) را انتخاب کرده، بنویسند و از آن عکس بگیرند و با هشتک‌های # پیامبر رحمت، #نبی-الرحمة، #THE-PROPHET-OFMERCY در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

رضوانی‌نژاد اظهارداشت: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

وی اعلام کرد: پخش مداحی و مولودی‌خوانی از مأذنه‌های مساجد، برگزاری جشن وحدت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی،نژاد آذین‌بندی مساجد و محلات، اجرای طرح تلاوت نور، انتشار بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره شخصیت پیامبر(ص) و هفته وحدت در شبکه‌های اجتماعی و تولید متن، دل نوشته، عکس، نقاشی، شعر و... در قالب پویش # ما - امت - رسول الله- هستیم از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت در کانون‌های مساجد با بهره‌گیری از فضای مجازی است.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر