رییس عقیدتی ، سیاسی ناجا: ایران اسلامی امنیتی پایدار و باثبات دارد


رییس عقیدتی ، سیاسی ناجا: ایران اسلامی امنیتی پایدار و باثبات دارد

اردبیل - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی ، سیاسی ناجا گفت: ایران اسلامی برخوردار از امنیتی پایدار و باثبات در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است و این امنیت نه با توسل به زور و سلاح و مهمات، بلکه با تکیه بر نیروهای ولایی و در تراز انقلاب اسلامی و مردمانی در پیرو خط ولایت فقیه به دست آمده است.

به گزارش ایرنا از پلیس اردبیل ، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز دوشنبه در آیین معارفه روسای جدید عقیدتی ، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل و مرکز آموزشی شهید بیگلری مشگین‌شهر ناجا اظهارداشت: این امنیت و آرامش پیکره استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی و ابرقدرت‌های شرق و غرب را به لرزه در آورده است.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان ناجا باید توفیق خدمت به مردم زیر پرچم ولایت و در لباس مقدس پلیس را قدر دانسته و به خود افتخار کنند، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی اقتدار و مهربانی را توامان از ناجا می‌بینند که این مهم در فرمایشات مقام معظم رهبری و در پیام تبریک ایشان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی دادند، نمود و عینیت داشت.

حجت‌الاسلام ادیانی با تاکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت انقلابی و دینی پلیس و خانواده‌های صبور آنان گفت: کارکنان ناجا باید روز به روز عزمشان را در مسیر دستیابی به امنیت پایدارتر و باثبات‌تر در ایران اسلامی جزم کنند.

او همچنین با گرامیداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این روز را نقطه عطفی در تاریخ ملت سرافراز ایران اسلامی و نفی استکبار جهانی دانست و افزود: ملت ایران در ادوار مختلف تاریخ تن به ذلت و فرمانبری از بیگانگان، ظالمان و قلدران نداده و همواره آگاهانه، عالمانه و با اقتدار و صلابت شعار استقلال و آزادی سرداده‌اند.

او تشریح کرد: منطق دین اسلام نداشتن آقابالاسر است و باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا مصمم باشیم.

وی اظهارداشت: تجربه هشت سال دفاع مقدس نشان داد که ایران اسلامی به جهت حق بودن در تاریخ ماندگار بوده و روزی فرا خواهد رسید که آمریکا و هم‌پیمانان مزدورش در برابر عظمت و صلابت ایران اسلامی تسلیم و به زانو در خواهند آمد.

حجت‌الاسلام ادیانی قلدری استکبار جهانی را ناشی از ضعف و درماندگی دانست و گفت: به زودی وعده الهی که همان پیروزی حق بر باطل است محقق شده و تحریم‌های ظالمانه به بن‌بست و آمریکای جنایتکار سر تسلیم فرود خواهد آورد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه شخصیت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) را نقطه اوج کمال بشریت و الگوی تمار عیار انسانیت ذکر کرد و افزود: پیامبر اسلام (ص) با رفتار، گفتار ، کردار، اخلاق و منش خود هر آنچه که برای سعادتمندی و عاقبت به خیری انسان لازم بود را ارائه و شایسته است جوامع بشری به او اقتدا کنند.

در این آیین با قدردانی از خدمات حجج‌الاسلام شعبانپور و اعیادی ، حجت‌الاسلام اللهیاری به عنوان رییس عقیدتی ، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل و حجت‌الاسلام حاجسار به عنوان رییس عقیدتی ، سیاسی مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا منصوب شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج پسر 15 ساله با خانم معلم 30 ساله اش ! / واقعی و جگرسوز !