مبلغ درآمد جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو از اینستاگرام


گمانه زنی های زیادی درباره درآمد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، از اینستاگرام شده بود و گفته می‌شد که درآمدش از این برنامه بیشتر از درآمدی است که از باشگاه یوونتوس دارد! رونالدو در حال حاضر محبوب ترین و پر فالوور ترین چهره در اینستاگرام است و آماری که در مورد درآمد او از اینستا وجود دارد دور از انتظار نیستند اما درآمد نامزد کریستیانو...

مبلغ درآمد جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو از اینستاگرام

جورجینا: بچه هایم با تربیت و محبت بالایی بزرگ می شوند ؛ من مسائل خانه را مدیریت می کنم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸
مبلغ درآمد جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو از اینستاگرام

گمانه زنی های زیادی درباره درآمد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، از اینستاگرام شده بود و گفته می‌شد که درآمدش از این برنامه بیشتر از درآمدی است که از باشگاه یوونتوس دارد! رونالدو در حال حاضر محبوب ترین و پر فالوور ترین چهره در اینستاگرام است و آماری که در مورد درآمد او از اینستا وجود دارد دور از انتظار نیستند اما درآمد نامزد کریستیانو رونالدو، یعنی جورجینا رودریگز، از اینستاگرام چقدر است؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جورجینا رودریگز ، نامزد کریستیانو رونالدو، ۲۱.۶ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او در زمینه مد و سلامت فعالیت می‌کند و به عنوان مدل برای برند های مطرح تبلیغات می‌کند.

جورجینا رودریگز در شبکه های اجتماعی خود و به خصوص در اینستاگرام بسیار فعال است. به گفته موندو دپورتیوو، جورجینا به ازای هر پست تبلیغاتی که در اینستاگرام می‌گذارد مبلغی معادل ۹ هزار دلار دریافت می‌کند که رقم قابل توجهی است.

نامزد کریستیانو رونالدو اخیرا از اینکه خودش بچه ها را بزرگ می‌کند ابراز رضایت کرده بود. او در این باره گفته بود:

“برخی افراد فکر می کنند که ما را می شناسند و می گویند من بدرفتاری می کنم اما باید بگویم که بچه هایم با تربیت و محبت بالایی بزرگ می شوند. من مسائل خانه را مدیریت می کنم.”


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سیانکی گزارشگر بازی پرسپولیس و السد به انتقادات واکنش نشان داد