مردم البرز با پلیس همکاری بیشتری کنند


مردم البرز با پلیس همکاری بیشتری کنند

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بر همکاری بیش از پیش مردم با پلیس در این شرایط کرونایی در استان تاکید کرد.

سرهنگ غلامعلی شرق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط بحرانی استان البرز درخصوص شیوع گسترده کرونا و اجرای طرح محدودیت تردد درمعابر شهری و جاده ای این استان مردم با همکاری لازم برای قطع زنجیره ای این ویروس همکاری لازم را ماموران پلیس داشته باشند.

وی اضافه کرد: اجرای محدودیت های تردد فقط برای حفظ سلامتی و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا است و از رانندگان نقاضا داریم به هیج عنوان اصرار به سفر خارج شهر و یا ورود به این استان نداشته باشند.

وی افزود: برخی مناطق ورودی استان البرز شاهد ترافیک مقطعی شدیم مردم باید شرایط خاص استان را درک کرده و اصرار به تردد نداشته باشند.

شرق یادآورشد که طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شده تمام مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان البرز بسته و فقط ورود خودروهای پلاک تهران و کرج به استان مجاز می باشد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد که دراجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی