سامانه غیرحضوری طرح برق امید در آذربایجان‌غربی فعال شد


سامانه غیرحضوری طرح  برق امید  در آذربایجان‌غربی فعال شد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به فعال شدن سامانه غیرحضوری طرح برق امید در استان گفت: مشترکان خانگی برق می‌توانند نرم افزار خدمات غیر حضوری برق ایران را نصب کرده و از وضعیت‌ خود در این طرح آگاه شوند.

اکبر حسن بگلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استعلام وضعیت دسته بندی در طرح برق امید به راحتی از طریق این نرم افزار انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: راحت‌ترین راه برای اطلاع مشترکان خانگی از دسته‌بندی مصرف خود در طرح برق امید استفاده از نرم افزار خدمات غیر حضوری برق ایران است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: این نرم افزار از سایت شرکت برق و سامانه‌ بازار قابل دانلود و نصب است.

وی اضافه کرد: طرح اصلاح مصرف و حمایت از مشترکان خانگی شامل مساکن خالی از سکنه و برخی از مشترکان مانند خانه‌باغ‌ها، ویلا باغ‌ها و خانه‌های خالی نمی‌شود.

حسن بگلو بیان کرد: این مشترکان در سیستم شرکت توزیع نیروی برق شناسایی شده و مشمول طرح نمی‌شوند.

وی اضافه کرد: برای اطلاع تمامی مشترکان از جزئیات طرح برق امید توسط شرکت توزیع نیروی برق استان پیامک‌هایی ارسال شده که مردم می‌توانند برای اطلاع از وضعیت دسته‌بندی خود در طرح برق امید از لینک‌های موجود در پیامک استفاده کنند.

به گزارش ایرنا مشترکان در طرح برق امید ۶ ماه فرصت دارند که خود را در گروه مشترکان خوش مصرف قرار دهند و اگر توانستند در مدت نیم سال میزان مصرف برق خود را اصلاح کنند، مشمول تخفیف قیمت برق خواهند شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر