13 آبان ایستادگی ملت ایران مقابل استکبار را به جهانیان نشان داد


13 آبان ایستادگی ملت ایران مقابل استکبار را به جهانیان نشان داد

سنندج - ایرنا - فرماندار دیواندره گفت : 13 ابان ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار و زورگویان را به جهانیان اثبات کرد.

جمال ارشدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته وحدت و روز ۱۳ آبان اظهار داشت : یوم اله سیزده آبان، یادآور حماسهها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان بوده ، که این روز باشکوه بدین سبب روز دانش آموز نامیده ،تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر جهان باشد .

وی ، با اشاره به مصادف شدن روز ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) با و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا افزود: روز ۱۳ آبان یاد آور حوادث مهمی است که در استقلال و آزادی ملت ایران نقش اساسی داشته و درسهای فراوانی برای نسل حاظر و آینده دارد.

فرماندار دیواندره افزود: در این روز مهم و تاریخی ریشه استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیده شد و بسیاری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز شکل گرفت.

ارشدی گفت: نسل آینده ساز کشور باید با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و مطالعه در زمینه رشادت و فداکاری های شهدا و ایثارگران راه سعادت را در جهت اعتلای کشور عزیزمان در پیش گیرد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید