استفاده از ظرفیت درمانگاه مساجد برای غربالگری، مشاوره و پیشگیری از ویروس کرونا


 استفاده از ظرفیت درمانگاه مساجد برای غربالگری، مشاوره و پیشگیری از ویروس کرونا

ولیئی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت مساجدی که دارای مراکز درمانی و پایگاه سلامت هستند، برای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: غربالگری، مشاوره و آموزش پیشگیری از این بیماری از جمله خدمات این مراکز است.

«محسن ولیئی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به بهره گیری از ظرفیت درمانگاه های مساجد برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: یکی از مصوبات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان تهران بهره گیری از ظرفیت مساجد با استفاده از ابزارها، امکانات و تجهیزات برای سلامت مردم محله با همکاری هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد است.

معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: مقرر شد مساجدی که دارای پایگاه سلامت، مراکز درمانی خیریه و یا مطب پزشکی هستند، از سوی مسئولین مرکز رسیدگی به امور مساجد شناسایی شوند و در جهت کمک به مردم محله در زمینه غربالگری و آموزش مورد استفاده قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در شهر تهران 170 مسجد دارای مراکز درمانی هستند، افزود: پیش بینی می کنیم که بین 70 تا 100 مساجد ظرفیت های لازم برای آموزش، پیشگیری از بیماری ویروس کرونا و مشاوره در این باره را داشته باشند و در کنار این خدمات، اقلام بهداشتی و معیشتی را میان مردم توزیع کنند.

معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد بنا دارد با تخفیف مناسب ماسک در اختیار مساجد قرار دهد، تا بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل