بیوگرافی ندا یاسی

بیوگرافی کامل ندا یاسی + عکس های جدید و حواشی

ناممریم
نام خانوادگیابراهیم قندیل
شهرت (نام هنری)ندا یاسی
تاریخ تولددهه 60

بیوگرافی ندا یاسی

مریم ابراهیم قندیل معروف به ندا یاسی سلبریتی اینستاگرام است که ابتدا با ضبط ویدئو هایی نصیحت دار به شهرت رسید. وی در یک خانواده چند رگه متولد شده است. مادر او افغان و پدرش عرب (از اعراب ایران) است. طبق گفته ها پدر ندا 11 سال قبل مادرش فاطمه حسینی را به دلیل رابطه نامشروع با یک مرد ایرانی به قتل میرساند و خود متواری میشود.(صحت این خبر مشخص نیست)

تحصیلات ندا یاسی

خانم یاسی در ایران دانشجوی مامایی بوده است. وی اکنون در کانادا درحال تحصیل است.

سن ندا

اطلاع دقیقی از تاریخ تولد او در دسترس نیست. اما گفته میشود متولد دهه 60 می باشد. ندا در کلیپ هایش خود را 18 ساله همیشگی میخواند. البته تخمین زده میشود که او حدود 28 سال سن داشته باشد.

روابط و ازدواج ندا یاسی

خانم یاسی در ایران با مردی مسن ازدواج می کند و با او ایران را به مقصد ترکیه ترک می کند. طبق گفته خود او پس از مدتی همسرش به وی خیانت می کند و آنها از یکدیگر جدا می شوند. پس از آن ندا با یک مرد عرب وارد رابطه میشود اما این رابطه نیز پایان می یابد و ندا به کشور کانادا پناهنده میشود.

حواشی

کلیپ توهین ندا یاسی به مردم ایران در صفحه اینستاگرام ندا یاسی و همچنین یوتیوب منتشر شده که موجب خشم مردم ایران شده است. یاسی در کلیپ هایش عرب ها را سرتر از ایرانیان معرفی کرده و به مردم ایران با فحاشی های خود بی احترامی کرده است .

اینستاگرام ندا یاسی

ندآ یاسی که میتوان او را یک اینفلوئنسر دانست، دو صفحه در اینستاگرام دارد که در آن ها فعالیت می کند. در ادامه میتوانید پیج او را مشاهده کنید.

رکورد لایو اینستاگرام

جالب است بدانید لایو مشترک ندآ یاسی با خواننده معروف امیر تتلو رکورد دار پر بیننده ترین لایو در اینستاگرام است.

مهراد جم

پس از انتشار خبر رابطه دنیا جهانبخت با مهراد جم ندا یآسی در استوری خود گفت:

مهراد جم قبل از اینکه به دنیا پیشنهاد دوستی بده، دایرکت من اومد و به من پیشنهاد داد. اگه من ترکیه بودم پیشنهاد اول همه بودم الانم مهراد جم رفته دنبال انتخاب آخرش.

چالش های ندا یاسی

وی که در اینستاگرام حدود 2.5 میلیون فالور دارد چالش های بسیاری را برگزار می کند که بسیار پر طرفدار شده اند. از جمله چالش بارداری.

اینستاگرام ندا یاسی + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آیکونعنوانلینک
اینستاگرام [مشاهده]