آذربایجان‌غربی قهرمان مسابقات ممای و اوسیما کشور شد


آذربایجان‌غربی قهرمان مسابقات  ممای و اوسیما   کشور شد

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان‌غربی گفت: رزمی‌کاران استان، قهرمان رده سنی جوانان مسابقات ممای و اوسیما قهرمانی کشور سبک‌ گنگ‌توان شدند.

هاشم رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها به صورت مجازی برگزار شد و تیم آذربایجان‌غربی در رده سنی بزرگسالان و در بخش اوسیما "هنرهای فردی" سلاح شمشیر صاحب یک مدال نقره توسط هاشم رضایی شد و در این بخش حامد آزموده از تهران مقام نخست را کسب کرد.

وی گفت: تیم استان در رده سنی جوانان توسط امیر حسین دادآفرین صاحب مدال طلا شد؛ متین دادآفرین بعد از ورزشکاران اصفهان و فارس به عنوان چهارم دست یافت.

وی اضافه کرد: با کسب این نتایج، تیم سه نفره آذربایجان‌غربی در رده سنی جوانان عنوان نخست را کسب کرد و اصفهان و فارس دوم و سوم شدند.

دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان‌غربی افزود: ۲۴ تیرماه امسال مسابقات استانی رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور ۵۲ ورزشکار از شهرهای ارومیه، بوکان، میاندوآب، ماکو و پیرانشهر برگزار شد که برترین‌های این رقابت‌ها به‌عنوان نمایندگان استان در رقابت‌های کشوری انتخاب شدند.

مسابقات قهرمانی کشور اوسیما آقایان در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور ۹۰ بازیکن از استان‌های آذربایجان‌غربی، خراسان رضوی، زنجان، تهران، اصفهان و فارس در دو بخش ممای "اجرای تکنیک (کاتا)" و اوسیما "حرکات رزمی با سلاح سرد" برگزار شد.

تیم آذربایجان‌غربی در مسابقات رده سنی نونهالان و نوجوانان نیز موفق به کسب یک مدال برنز بخش انفرادی توسط "مهدی همتی" شده بود.

رشته ورزشی اوسیما، سبکی از ورزش کونگ‌فو است که ورزشکاران در آن حرکات رزمی با سلاح سرد انجام می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری