سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران – روسیه برگزار می شود


سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران – روسیه برگزار می شود

شفقنا- اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه توسط اداره تعاملات علمی ملی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه به صورت مجازی برگزار می شود. به گزارش شفقنا، حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد رودگر سخنران این نشست آنلاین خواهد بود. اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع آشنایی با عرفان...

سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران – روسیه برگزار می شودسلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران – روسیه برگزار می شود

شفقنا- اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه توسط اداره تعاملات علمی ملی و بین‌المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش شفقنا، حجت‌الاسلام دکتر محمدجواد رودگر سخنران این نشست آنلاین خواهد بود.

اولین جلسه از سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران- روسیه، با موضوع آشنایی با عرفان اسلامی روز شنبه اول آذرماه جاری (۲۰۲۰ ۲۱November ) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران (۱۶ به وقت مسکو) برگزار می‌شود.

سخنرانی به صورت آنلاین و به دو زبان فارسی و روسی می‌باشد. پس از ثبت نام، اطلاعات و نحوه شرکت در رویداد از طریق ایمیل، اطلاع‌رسانی می‌گردد.

لازم به یادآوری است که صفحه جلسات مجازی برای راهنمایی جهت حضور شما علاقمندان در نشست‌های مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فعال شده است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟