تکواندوکار گیلانی به فینال مسابقات پومسه قهرمانی آسیا صعود کرد


تکواندوکار گیلانی به فینال مسابقات پومسه قهرمانی آسیا صعود کرد

رشت - ایرنا - ابراهیم خاوری تکواندوکار گیلانی به فینال مسابقات پومسه مجازی قهرمانی آسیا صعود کرد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های پومسه( اجرای فرم) مجازی قهرمانی آسیا آغاز شد که ۲۲ تکواندکار از ایران به مرحله نهایی راه یافتند که خوشبختانه ابراهیم خاوری از گیلان نیز جزء نفرات صعود کرده به فینال این مسابقات است.

محسن سترگی افزود: رقابت های پومسه مجازی قهرمانی آسیا طی چند روز گذشته به صورت آنلاین و در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی با ارسال فیلم از سوی نماینده کشورهای مختلف آغاز شد که مراحل مقدماتی و نیمه نهایی این مسابقات به پایان رسید.

وی ادامه داد: در هر بخش هشت پومسه‌ رو راهی مرحله فینال شدند که ابراهیم خاوری تکواندوکار پیشکسوت گیلانی نیز، در بخش رقابت های استاندارد و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال به عنوان نماینده ایران در مسابقات مجازی قهرمانی آسیا شرکت کرد.

وی بیان کرد: این تکواندکار شایسته گیلانی توانست با اجرای نمایش های زیبا از مراحل مقدماتی و نیمه نهایی صعود و به جمع هشت تکواندوکار پومسه رو برتر این بخش قرار گیرد که امید است وی بتواند در مرحله فینال نیز بدرخشد و روی سکوی قهرمانی قرار گیرد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: خاوری تکواندوکار ملی پوش و شایسته استان گیلان سال گذشته نیز در رقابت های پومسه استاندارد و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ عناوین نخست کشور را به خود اختصاص داد و هم اینک نیز به عنوان نفر اول این رده سنی در تیم ملی برگزیده و در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی