رزمایش تمرینی جهادی پایداری شبکه برق جنوب استان مرکزی برگزار شد


رزمایش تمرینی جهادی پایداری شبکه برق جنوب استان مرکزی برگزار شد

خمین - ایرنا - رزمایش تمرینی و جهادی پایداری شبکه برق شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان در روز پنجشنبه با هدف پیش‌آمادگی شرایط بحرانی برگزار شد.

مدیر شرکت توزیع برق خمین در حاشیه برگزاری این رزمایش تمرینی جهادی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای این برنامه، عملیات اصلاحی در 13 کیلومتر از شبکه توزیع برق در شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان انجام شد.
«مهدی ابراهیم‌نژاد» گفت: هدف از این رزمایش تمرینی و جهادی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، پیشگیری از خاموشی های ناخواسته و حوادث، پیش‌ آمادگی برای مواجهه با بحران‌های مختلف، شناسایی نقاط قابل بهبود و استانداردسازی شبکه توزیع برق شهرستان‌های جنوب استان مرکزی است.
وی اضافه کرد: این برنامه به صورت نمادین با حضور ۳۵ نیرو در قالب ۶ گروه درحد فاصل روستای «خلیل‌آباد» تا روستای «مهدی‌آباد» که مسیر مشترک سه شهرستان جنوب استان را شامل می‌شود، به مدت چهار ساعت اجرا شد.
مدیر شرکت توزیع برق خمین افزود: با توجه به اهمیت انرژی برق لازم است که همواره آمادگی کامل در شرکت‌های مرتبط با این بخش برای پیشگیری از حوادث احتمالی و خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان وجود داشته باشد.
ابراهیم‌نژاد یادآور شد: ۹ کیلومتر ازفرسودگی شبکه برق روستایی این خطه اصلاح شد و ۷۰ اصله پایه ۹ و ۱۲ متری در شهر و روستای این شهرستان نصب شد.
وی نصب ۱۲ دستگاه ترانس برای تامین برق مشترکان جدید را از دیگر اقدامات مدیریت برق این شهرستان در سال جاری عنوان کرد..
مدیر شرکت توزیع برق خمین گفت: پست هوایی و شبکه برق روستاهای «امامزاده یوجان»، «آشمسیان» و «ازنوجان »از توابع خمین نیز در این مدت اصلاح شده است.
ابراهیم‌نژاد شمار مشترکان برق این شهرستان را حدود ۵۹ هزار مشترک عنوان کرد و افزود: ۶۰۰ انشعاب برق امسال به متقاضیان واگذار شده است.
وی ادامه داد: ۵۵ درصد از مصرف برق در خمین مربوط به بخش خانگی، ۳۰ درصد در بخش کشاورزی و ۱۵ درصد صنایع است.
شهرستان های خمین، محلات و دلیجان با جمعیتی بالغ بر ۲۱۰ هزار نفر در نوار جنوبی استان مرکزی واقع شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟