فرماندار: نظارت بر رعایت محدودیت‌های کرونایی در جیرفت افزایش یافت


فرماندار: نظارت بر رعایت محدودیت‌های کرونایی در جیرفت افزایش یافت

جیرفت - ایرنا - فرماندار و رییس شورای تامین جیرفت از افزایش نظارت‌ها بر اجرای محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: 10 گروه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان نظارت می‌کنند.

ابوذر عطاپور وزیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهر جیرفت برای نظارت بیشتر به ۱۰ حوزه تقسیم‌بندی شده است، تیم‌های ناظر را متشکل از سازمان «صمت» جنوب کرمان، فرمانداری، مرکز بهداشت و بسیج اعلام کرد.

وی از نظارت کامل بر سطح شهر در ۲‌ نوبت صبح و عصر خبر داد و گفت: گروه‌های نظارتی به طور مستمر از نقاط مختلف شهر بازدید می‌کنند.

فرماندار جیرفت ادامه داد: ناظران از برگزاری مراسم و هرگونه تجمع در سطح شهرستان جلوگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصناف و بازاریان در راستای رعایت مصوبات ستاد کرونا تاکنون همکاری مطلوبی با فرمانداری داشته‌اند، اظهار داشت: مصوبات جدید ستاد کرونا از طریق اتاق اصناف به صنوف مختلف اطلاع‌رسانی شده است.

فرماندار جیرفت به بازدید صبح امروز خود از بانک‌ها و ادارات دولتی اشاره و از تذکر جدی به سه بانک به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

وی مبارزه با کرونا را نیازمند مشارکت همه مردم دانست و بر رعایت پروتکل‌های به ویژه رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از حضور در فضاهای شلوغ و استفاده مداوم از ماسک تاکید کرد.

وی همچنین از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم در بهشت‌زهرا و تالارهای شهرستان خبر داد و گفت: برای حفظ سلامت مردم با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

عطاپور وزیری اظهار داشت: ورودی و خروجی‌های شهرستان توسط پلیس راهور کنترل و از ورود خودروهای غیربومی نیز جلوگیری می‌شود.

وی وضعیت شهرستان جیرفت را در زمینه شیوع ویروس کرونا قرمز اعلام کرد و خواستار رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا شد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی از امروز (شنبه) در این شهرستان افزایش پیدا کرده است گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی با یک‌سوم ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.

فرماندار جیرفت همچنین از تعطیلی اماکن ورزشی و مراکز آموزشی در این شهر خبر داد و گفت: مشاغل ضروری «گروه یک» همچون کارخانه‌های تولیدی، مراکز توزیع کالاهای اساسی و مواد غذایی و مراکز امدادی و خدماتی تحت هر شرایطی باید فعالیت کنند.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان