عبور خرم‌دره از وضعیت قرمز به نارنجی


عبور خرم‌دره از وضعیت قرمز به نارنجی

معاون فرماندار خرم‌دره گفت: محدودیت‌های کرونایی طرح جامع هوشمند با وضعیت نارنجی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

شاپوررضا کاظمی صبح امروز (اول آذرماه) در جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرستان خرم‌دره با تقدیر از مردم خرم‌دره که همکاری مطلوبی در اجرای طرح تعطیلی گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ که طی هفته اخیر در شهرستان اجرا شد داشتند، اظهار کرد: همکاری مردم موجب تغییر رنگ شهرستان خرم‌دره از قرمز به نارنجی شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مردم خرم‌دره همواره پای کار بوده و در همه صحنه‌های مورد نیاز همکاری مطلوبی دارند، اضافه کرد: در اجرای محدودیت‌های کرونایی اصناف شهرستان به صورت خودجوش فعالیت‌های شغلی خود را تعطیل و حتی خودشان با تعداد اندکی که با همکاری نکردن خود، سلامت مردم را به خطر می‌انداختند، برخورد کردند.

وی با بیان اینکه خرم‌دره بالاترین نرخ باسوادی استان را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: همکاری مردم با مسئولان در طرح‌ها و محدودیت‌ها نشان از سواد بالا و درک بالای مردم این شهرستان است.

کاظمی با تاکید بر اینکه در طرح جدید که همزمان با سراسر کشور در شهرستان خرم‌دره نیز اجرا خواهد شد نیازمند همکاری مردم هستیم، اضافه کرد: اگر همکاری مردم باشد قطعا شاهد استمرار وضعیت نارنجی و شاید هم تغییر به وضعیت زرد را شاهد باشیم.

معاون فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه در صورت گسترش شیوع کرونا می‌بایست کل گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ به صورت تمام‌وقت تعطیل شوند، اظهار کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی این‌موضوع به ضرر مردم و گروه‌های شغلی خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه طی ماه‌های اخیر فشار فراوانی به کادر بهداشت و درمان به‌ویژه در خرم‌دره که با یک بیمارستان به شهرهای اطراف نیز خدمات ارائه می‌دهد وارد شده است، خاطرنشان کرد: از تک‌تک شهروندان درخواست می‌شود با در خانه ماندن در قطع زنجیره انتقال و کمک به کادر بهداشت و درمان سهیم باشند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زنجان در آستانه نوروز