هشت نقطه ورودی شهر قزوین مسدود شد


هشت نقطه ورودی شهر قزوین مسدود شد

قزوین - ایرنا - فرماندار قزوین گفت:در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های مقابله با کرونا هشت ورودی شهر قزوین مسدود شده است و چند نقطه دیگر هم در آینده‌ای نزدیک مسدود می‌شوند.

محمد شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرمانداری قزوین در طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های مقابله با کرونا، ماموریت‌های مختلفی از جمله مسدود کردن مسیرهای ورودی و خروجی شهر قزوین، صدور مجوز تردد وسایل نقلیه و... را دنبال می‌کند.
وی با بیان اینکه انسداد مسیرهای ورودی شهر قزوین به صورت پلکانی انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر هشت ورودی این شهر مسدود شده است و به مرور زمان این مسدودی‌ها افزایش می‌یابد.
شفیعی گفت: برای گروه نخست مشاغل ضروری و خودروهای مورد نیاز این دسته، مجوزهای لازم صادر شده است و برای گروه‌های بعدی هم مجوزهای مورد نیاز صادر می‌شود.
این مسوول اضافه کرد: درخواست‌های صدور مجوز تردد در فرمانداری قزوین بسیار زیاد است که با اقدام کارشناسی و بررسی نهایی تلاش می‌کنیم تا تعداد این درخواست‌ها را کاهش دهیم.
وی اظهار داشت: برخی از این مجوزها به صورت موردی و شخصی و برخی دیگر به صورت گروهی صادر شده است که امیدواریم با همکاری تمامی دستگاه‌ها مشکلی برای عبور و مرور خودروهای مشاغل ضروری به وجود نیاید.
این مسوول افزود: امیدواریم طرح محدودیت‌های کرونایی با همکاری مناسب مردم همراه شود تا بتوانیم با سرعت بیشتری در مقابل زنجیره انتقال این بیماری بایستیم و ضریب انتشار و ابتلا را در قزوین کاهش دهیم.
شفیعی گفت: امروز مقابله با کرونا یکی از مهمترین وظایف مسوولان است که قطعا با همکاری مردم، میزان موفقیت و اثرگذاری طرح‌های در حال اجرا افزایش خواهد یافت.
محدودیت های کرونایی از ساعت ۲۴ روز گذشته در استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.
شهرستان قزوین جزو شهرستان قرمز کشور در زمینه بیماری کرونا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟