توزیع 10 هزار بسته معیشتی و افتتاح چهار خانه محرومان در ساوه


توزیع 10 هزار بسته معیشتی و افتتاح چهار خانه محرومان در ساوه

ساوه - ایرنا - در پنجمین روز از هفته بسیج توزیع 10 هزار بسته معیشتی میان اقشار نیازمند ساوه و همچنین افتتاح چهار باب منزل برای خانواده های محروم این شهرستان انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در آیین برگزاری برنامه های هفته بسیج که امروز با حضور فرمانده سپاه استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان ساوه انجام شد، گفت: بسته های معیشتی شامل اقلامی چون برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و شوینده های بهداشتی است که ارزش هر بسته به طور میانگین حدود سه میلیون ریال است.

سرهنگ «حجت الله دستجانی» اظهار داشت: این بسته ها طبق برنامه ریزی قبلی به خانوارهای نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی از قبیل بهزیستی و کمیته امداد اهدا می شود.

وی گفت:‌در شرایط شیوع کرونا و آسیب دیدن بسیاری از خانوارها و بروز مشکل برای معیشت آنها، سپاه و بسیج با درک وضعیت جاری و با کمک سایر دستگاههای اجرائی به کمک خانواده های نیازمند آمده اند تا با اعطای بسته های معیشتی بخشی از مشکلات آنها را برطرف کنند.

امروز همچنین چهار باب خانه احداثی ویژه خانواده های محروم در روستای «نورعلیبیگ» ساوه افتتاح شد.

فرمانده سپاه ساوه در این رابطه، گفت: این منازل با هدف خانه دار شدن خانواده های محروم و کمک سپاه، ‌بسیج و سایر دستگاهها احداث شده است.

وی گفت: روند ساخت مسکن محرومان در برنامه های بسیج سازندگی همچنان ادامه دارد و تا پایان امسال تلاش خواهیم کرد شمار دیگری از محرومان را صاحب خانه کنیم.

سرهنگ دستجانی همچنین به آغاز عملیات ساخت یک باب مسجد در شهرک عباس آباد ساوه اشاره کرد و گفت:‌ برای ساخت این پروژه اعتبار اولیه ۲۵ میلیارد ریالی با کمک دستگاههای اجرائی اختصاص و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هم برای خرید میلگرد و آهن آلات مورد نیاز تخصیص یافته است.

وی افزود:‌ مسجد شهرک عباس آباد قرار است در ۲ طبقه و در مساحت ۷۴۰ مترمربعی احداث شود و شهرداری ساوه نیز کار خاکبرداری پروژه را انجام خواهد داد.

توزیع 10 هزار بسته معیشتی و افتتاح چهار خانه محرومان در ساوه

وی گفت:‌ تلاش می کنیم تا پایان امسال طبقه نخست این مسجد را احداث و به بهره برداری برسانیم.

فرمانده سپاه ساوه گفت: در پنجمین روز از هفته بسیج چهار دست جهیزیه برای زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه تامین و به آنها اهدا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال