آخر هفته خراسان شمالی بارانی است


آخر هفته خراسان شمالی بارانی است

بجنورد -ایرنا- رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: آخر هفته در استان، بارش باران و برف به صورت پراکنده در مناطق مختلف پیش‌بینی شده است.

مهری هاشمی دوین روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از امروز روند افزایش دما آغاز می شود، البته افزایش دما خیلی زیاد نیست، و این روند تا صبح روز جمعه ادامه دارد.

وی افزود: سامانه بارشی از پنجشنبه شب استان را تحت تاثیر قرار می دهد که سبب ناپایداری هوا، افزایش ابر، بارش باران و بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر خواهد شد.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی بیشتر در نیمه شمالی استان است گفت: فعالیت این سامانه تا روز جمعه ادامه دارد.

هاشمی دوین گفت: سحرگاه امروز، بیشتر مناطق استان، دمای هوای زیر صفر درجه را تجربه کردند و در قریب به اتفاق ایستگاه های استان، دمای هوا زیر صفر ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته دشت در شهرستان گرمه و کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای هفت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان بودند و اسفراین با بیشینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در این مدت کمینه دمای هوای بجنورد پنج درجه زیر صفر و بیشنیه آن چهار درجه سانتیگراد ثبت شده است.

میانگین بارش باران در خراسان شمالی ۲۴۰ میلی متر است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تزریق واکسن در خراسان شمالی دلخواهی نیست