4هزار و 985 فرصت شغلی امسال در استان سمنان ایجاد شد


4هزار و 985 فرصت شغلی امسال در استان سمنان ایجاد شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان‌ گفت: امسال برای چهار هزار و 985 نفر در استان سمنان براساس گزارش سامانه رصد اشتغالزایی شد.

اسماعیل غنیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۴۷ درصد تعهد اشتغال‌زایی استان سمنان از ابتدای فروردین تا آبان امسال براساس گزارش سامانه رصد از سوی دستگاه‌های اجرایی استان محقق شد و این رویه تا پایان امسال برای انجام تعهد ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اضافه کرد: حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و توجه به مشاغل خرد و کلان از راهبردهای جدید برای حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال پایدار در استان است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال استان سمنان محقق شد و برای ۱۰ هزار و ۶۱۲ نفر اشتغالزایی شد و امسال شیوع کرونا، اشتغالزایی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: هماهنگی خوبی ببن مدیران و مسئولان استان برای کاهش آمار بیکاری وجود دارد که با تلاش مستمر می‌توان آمار بیکاری در سمنان را به کمترین میزان رساند.

غنیان تصریح کرد: سال‌های گذشته استان سمنان از لحاظ تحقق تعهد در زمینه اشتغال جزو استان های پیشرو در کشور بود و تلاش می‌شود تعهد اشتغال استان سمنان امسال نیز در حد مطلوب باشد و کاهش نرخ آمار بیکاری به واسطه اشتغالزایی مانند سال گذشته ادامه یابد.

وی با اشاره به شیوع کرونا و رونق کسب و کارهای اینترنتی، ابراز داشت: بستر اینترنت فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال محسوب می شود و ضرورت دارد این حوزه برای ایجاد اشتغال در استان سمنان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان‌ گفت: تلاش برای تحقق تعهد اشتغال و تلاش مضاعف و هم افزایی برای ایجاد فرصت شغلی جدید در استان، رونق اقتصادی و جهش تولید را به همراه دارد.

استان سمنان با تکیه بر مهارت آموزی به عنوان راهکار اشتغالزایی جزو سه استان برتر کشور از لحاظ کاهش نرخ بیکاری است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟