امام جمعه مشهد: همه زندگی شهید فخری‌زاده خدمت به مردم بود


امام جمعه مشهد: همه زندگی شهید فخری‌زاده خدمت به مردم بود

مشهد- ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: شهید فخری زاده، بزرگواری بود که در کارنامه عمرش از دوران دفاع مقدس تا مرحله فداکاری در دفاع از نظام، خدمت به مردم همه پهنه زندگی او را فرا گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، وی در پیامی به مناسبت شهادت شهید فخری زاده افزود: شهادت، عطیه الهی است در مقام جبران ایثارگری های مردان مخلص دلداده حق که این تفضل خدایی شامل حال عزیز فرزانه ارزشمند و اندیشمند مرحوم شهید دکتر فخری زاده شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: فضیلت شهادت را به خانواده آن شهید و همسر فداکار و فرزندان برومندش تبریک و ضایعه اسفناک از دست رفتن این ذخیره ارزشمند انقلاب را به محضر رهبر معظم انقلاب و تبار دفاعی نظام و جامعه انقلابی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیاتی انتحاری و مسلحانه دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در این حمله تروریستی ابتدا خودروی حامل فخری‌زاده هدف حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودروی نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده بر اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

در پی این حادثه رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و دیگر مقامات کشوری و نظامی در پیامهای جداگانه ای شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا