200 تن حواله خرید روغن در استان مرکزی صادر شد


200 تن حواله خرید روغن در استان مرکزی صادر شد

اراک - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: 200 تن حواله خرید روغن برای قنادی‌ها و خشکه‌پزی‌های استان در روزهای اخیر صادر شده است.

«جمشید زند» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روغن مورد نیاز مردم نیز در فروشگاه‌های بزرگ و سایر واحدهای صنفی درحال توزیع است و وضعیت تهیه این ماده خوراکی نسبت به هفته گذشته کمی بهتر شده است.

وی اظهار داشت: مردم نگران کمبود عرضه روغن در بازار نباشند زیرا به اندازه کافی این محصول در کشور موجود است و تمهیدات لازم برای توزیع گسترده‌تر آن اندیشیده شده است

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: توزیع مطلوبتر روغن نیازمند همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است تا شرکت‌های پخش و کارخانه‌ها مشارکت فعالانه در این حوزه داشته باشند.

زند افزود: یکی از عوامل کمبود روغن نباتی در بازار، دامن زدن به شایعات مبنی بر افزایش قیمت این ماده غذایی در فضای مجازی بود که سبب شد مردم نسبت به انبار کردن آن اقدام کنند.

وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی به ویژه در خصوص کالاهای اساسی و یا محصولات فاقد برچسب قیمت فروش موارد را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر یک‌صد و ۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی در بخش های تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه متن و پیام تبریک روز معلم فیزیک