معرفی یکصد ورزشکار و مربی برای دریافت تسهیلات کرونایی در هشترود


معرفی یکصد ورزشکار و مربی برای دریافت تسهیلات کرونایی در هشترود

مراغه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان هشترود گفت: در راستای جبران بخشی از ضررهای اقتصادی شیوع کرونا در حوزه ورزش، تاکنون صد نفر از مربیان و ورزشکاران این شهرستان برای دریافت تسهیلات به اداره کار معرفی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، حجت حسین پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ۱۵ نفر که مدارکشان تکمیل بوده موفق به اخد تسهیلات کرونایی شده اند و پرونده سایر مربیان و ورزشکاران نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به تعطیلی تمامی سالن ها و فعالیت های ورزشی در شهرستان به علت شیوع کرونا، افزود: به رغم این تعطیلی ها، فعالیت های ورزشی در شهرستان به صورت انفرادی ادامه دارد و ورزشکاران از طریق فضای مجازی و ارتباط با مربیان، تمرینات لازم را انجام می دهند.

حسین پور همچنین به رشد سرانه ورزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت: سرانه ورزش شهرستان در حال حاضر ۱.۲۶ متر مربع است که ۲۱ سانتی متر مربع آن سرپوشیده و بقیه روباز می باشد و شهرستان از این نظر، وضعیت قابل قبولی دارد.

وی افزود: از نظر زیر ساخت های ورزشی شهرستان هشترود دارای ۱۰سالن ورزشی سرپوشیده و ۲۰ میدان فوتبال خاکی و یک استادیوم ورزشی است که امیدواریم با پایان دوره شیوع کرونا و استفاده ورزشکاران از امکانات موجود، ورزش شهرستان در مسیر رشد و مدال آوری و کسب و عنوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۰هیات ورزشی در حوزه های قهرمانی، همگانی، روستایی و بانوان در هشترود فعال است گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری کارگاه های دانش افزایی، سمینار و وبنیار ورزشی، برگزاری کلاس های مربیگری در حوزه همگانی و برگزاری همایش های کوهروی از برنامه های پیش روی اداره ورزش هشترود است.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی