سهمیه آرد نانوایان چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه توزیع می‌شود


سهمیه آرد نانوایان چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه توزیع می‌شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: سهمیه آرد نانوایی‌های استان در مناطق شهری به منظور نظارت دقیق بر روند سهمیه‌ها از طریق سامانه فروش آرد https://baker.ebanksepah.ir/Login.aspx توزیع می‌شود.

محمدرضا رئیسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از آغاز پیمایش سهمیه آرد مصرفی واحدهای خبازی در استان خبر داد و افزود: با انجام این طرح امکان سوء‌استفاده افراد سودجو در قاچاق سهمیه آرد دولتی کاهش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: در صورت تکمیل زیرساخت‌های اینترنتی تا پایان سالجاری، سهمیه مناطق روستایی و سهمیه آرد مناطق عشایری نیز از طریق این سامانه توزیع خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، تعداد نانوایی مناطق شهری و روستایی دارای شرایط دریافت سهمیه آرد را یکهزار واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۷۰۰ واحد دارای شرایط دریافت سهمیه آرد دولتی با دریافت کیسه ۴۰ کیلویی آرد به قیمت ۳۲۰ هزار ریال و ۳۰۰ واحد نانوایی نیمه‌دولتی با داشتن سهمیه آرد کیسه ۴۰ کیلویی به مبلغ ۴۸۰ هزار ریال هستند.

رئیسی از توزیع ماهانه هفت هزار و ۴۸۰ تن آرد در استان خبر داد و افزود: از این میزان چهار هزار و ۲۸۰ تن سهمیه مناطق شهری، ۲ هزار و ۹۰۰ تن سهمیه مناطق روستایی و ۲۹۰ تن سهمیه مناطق عشایری استان است.

وی، سهمیه ماهانه گندم استان را ۹ هزار تن اعلام و تصریح کرد: سرانه مصرف آرد در استان به ازای هر فرد هشت کیلوگرم در ماه است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری همچنین مصرف سالانه گندم در استان را ۱۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: نیاز مازاد بر گندم خریداری شده از خارج استان تامین می‌شود.

رئیسی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش کیفیت محصول گندم جدید تحویلی اداره غله استان، شکایات قابل توجهی برای کیفیت نان گزارش نشده و از نیمه دوم امسال کیفیت این محصول در استان رو به بهبود بوده است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)