بیش از 400 عنوان مکمل آموزشی در زنجان تولید شد


بیش از 400 عنوان مکمل آموزشی در زنجان تولید شد

زنجان - ایرنا - رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با تلاش مدیران، معلمان و اعضای گروه‌های آموزش ابتدایی بیش از 400 عنوان محتوای مکمل آموزشی و خودآموز (درس در خانه) به صورت فصلنامه پاییزی در دروس مختلف در 6 پایه تحصیلی مقطع ابتدایی تولید شده است.

عدالت عجملو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فصلنامه زمستانه نیز با همت اعضای گروه‌های آموزشی و نظارت کارشناسان گروه‌های آموزشی مناطق ۱۴ استان در قالب چهار قطب تولید محتوا در حال تدوین است.

وی اضافه کرد: نظارت و راهبری بر روند آموزش مجازی در بستر شاد و هم اندیشی با معلمان، توسط سرگروه‌های آموزشی انجام می‌گیرد.

این مسؤول ادامه داد: بازدید اعضای گروه‌های آموزشی استانی و منطقه‌ای، نیز با هدف رعایت عدالت آموزشی، نظارت و راهبری بر روند آموزش مجازی در بستر شبکه شاد، راهنمایی آموزگاران در راستای بهبود کیفیت آموزشی دانش آموزان با عضویت در کلاس درس مجازی آموزگاران و هم اندیشی با معلمان است.

به گفته وی، بازدید از کلاس درس بر اساس نمون برگ بازدید در راستای تحقق انتظارات در چهار محور محتوا، ارائه تدریس، فعالیت‌های مکمل و ارزشیابی است.

رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: تولید محتواهای آموزشی از اوایل اسفندماه سال ۹۸ با همکاری ۷۰ نفر از نیروهای منتخب آموزشی آغاز شده و در جریان است و تا تثبیت شرایط بهداشتی جامعه و بازگشایی مجدد مدارس همچنان ادامه خواهد داشت.

عجملو تاکید کرد: به رغم تعطیلی فیزیکی مدارس و نبود معلمان و دانش آموزان در کلاس های درس، آموزش هرگز تعطیل نبوده و این کار به شیوه ای متاثر از موقعیت ناگزیر فعلی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه علمی معلمان استان به ویژه اعضای گروه‌های آموزشی مشغول در گروه تولید محتوا و آموزش مجازی هستند و در این میان تک تک اعضای خانواده بزرگ فرهنگیان، به ویژه مقطع ابتدایی با هر پست و سمتی چه در صف و چه در ستاد، از اولین روزهای تعطیلی اجباری آموزشگاه ها، در این برنامه حاضر بوده و تعهد و عشق به کودکان این سرزمین را در کنار عمل به وظایف سازمانی به رخ کشیده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


10 بقعه شاخص استان زنجان آماده میزبانی از زائران و مسافران نوروزی