قیمت میوه تنظیم بازار شب عید در زنجان اعلام شد


قیمت میوه تنظیم بازار شب عید در زنجان اعلام شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، قیمت میوه تنظیم بازار شب عید را اعلام کرد.

خلیل قاسم‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در زنجان، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور، قیمت تعیین‌ شده برای میوه شب عید در همه استان‌ها به صورت قیمت کف تعیین شده است.

وی با بیان اینکه ستاد استانی به دنبال قیمت پایین‌تری بود، افزود: در حال حاضر قیمت پرتقال به ازای هر کیلو ۱۰ هزار تومان، سیب قرمز به ازای هر کیلو ۱۱ هزار تومان و سیب زرد به ازای هر کیلو ۱۲ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و بازار در تعادل است.

این مسئول ادامه داد: در مجموع ۱۰۰۰ تن میوه شامل ۶۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب برای استان خریداری و در حال حاضر در هر ۸ شهرستان استان در حال توزیع است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان در رابطه با وضعیت دیگر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، تصریح کرد: همه کالاهای اساسی مورد نیاز بیش از مصرف در استان موجود بوده و ۵۰۰ تن برنج تنظیم بازار پاکستانی در استان جذب شده است.

قاسم‌لو خاطرنشان کرد: برنج تایلندی تنظیم بازار به ازای هر کیلو ۱۲ هزار ۵۰۰ و برنج هندی به ازای هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار موجود است. همچنین مرغ گرم و گوشت گرم و منجمد نیز به میزان لازم ذخیره‌سازی و در بازار توزیع شده است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بهره برداری450 پروژه در هفته‌ دولت زنجان