دانشگاه مذاهب اسلامی در تقویت وحدت حقیقی مسلمانان بسیار اثرگذار است


دانشگاه مذاهب اسلامی در تقویت وحدت حقیقی مسلمانان بسیار اثرگذار است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی به عنوان مهم‌ترین مرکز علمی می‌تواند در تقویت وحدت حقیقی مسلمانان و مذاهب اسلامی اثرگذار باشد.

فریدون همتی شامگاه پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی هرمزگان افزود: این امر مطابق نگاه و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران می‌باشد که ثابت کرده همواره به دنبال اتحاد و انسجام مسلمانان است.
وی بیان داشت: این دانشگاه با تربیت دانشجویانی فرهیخته، آگاه و بصیر، توطئه‌های تفرقه کنندگان دشمنان را خنثی می‌کند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: دشمنان همواره با توطئه‌های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی هستند اما این توطئه‌ها توسط علما، فرهیختگان، افراد بصیر، دانشگاهی و با فضیلت درجهان اسلام که همواره در راستای هدایت، وحدت و همدلی جامعه اسلامی تلاش کرده‌اند، نقش بر آب شده است.
وی گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی استان هرمزگان در دوره مدیریت جدید خود می‌تواند با توسعه فعالیت‌ها به نقطه امید بخشی در راستای کمک به تقویت وحدت اسلامی در منطقه تبدیل شود و نیروها و دانشجویان توانمندی در این دانشگاه تربیت خواهندشد.
در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی قدردانی و حجت‌الاسلام رحمانی به عنوان سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی استان هرمزگان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان