دو گیلانی در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان حضور یافتند


دو گیلانی در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان حضور یافتند

رشت - ایرنا - محمدرضا عرب و محمدرضا سیاری نژاد از گیلان در مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان حضور یافتند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی داود مهابادی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، ۲۶ بازیکن به مرحله جدید اردو دعوت شدند که ۲ بازیکن از استان گیلان است.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال ، محمدرضا عرب و محمدرضا سیاری نژاد دو بازیکن شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان در اردوی تیم ملی در تهران حضور یافته و مراحل آماده سازی خود را زیرنظر کادرفنی این تیم تا روز ۱۸ آذر ماه ادامه می دهند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی که از ۱۳ تا ۳۰ اسفند ماه سال جاری در ازبکستان برگزار می شود، آماده می کند که در نهایت نیز، چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی بازی ها راه پیدا کنند، به عنوان نمایندگان فوتبال آسیا در جام جهانی به فیفا معرفی خواهند شد.

وی بیان کرد: امید است که محمدرضا عرب و محمدرضا سیاری نژاد فوتبالیست های ارزنده گیلانی با درخشش در اردوها ، به عضویت تیم ملی فوتبال جوانان ایران درآیند تا به همراه این تیم در رقابت های جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی جوانان حضور یابند و سهمیه حضور در رقابت های جام جهانی را تصاحب کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فوتبالیست های استان گیلان در تیم های ملی رده های سنی مختلف همواره حضور چشمگیری دارند و به همراه تیم های ملی در مسابقات مختلف آسیایی و بین المللی حضور می یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مجید رضوی متاسفانه