همین حالا بفهمید: آیا صفحه نمایش آیفون 11 شما باید تعویض شود


همین حالا بفهمید: آیا صفحه نمایش آیفون 11 شما باید تعویض شود

اپل اعلام کرده تاچ برخی از گوشی‌های آیفون 11 معیوب است و باید صفحه نمایش آنها تعویض شود. اما چطور بفهمید آیا گوشی آیفون 11 شما هم به تعویض صفحه نمایش نیاز دارد؟ در ادامه این نوشتار می‌توانید گوشی آیفون 11 خود را از نظر معیوب بودن صفحه نمایش چک کنید. همچنین شما در زمان خرید آیفون 11 کارکرده می‌توانید با این روش از معیوب نبودن تاچ آن اطمینان حاصل...

اپل اعلام کرده تاچ برخی از گوشی‌های آیفون 11 معیوب است و باید صفحه نمایش آنها تعویض شود. اما چطور بفهمید آیا گوشی آیفون 11 شما هم به تعویض صفحه نمایش نیاز دارد؟ در ادامه این نوشتار می‌توانید گوشی آیفون 11 خود را از نظر معیوب بودن صفحه نمایش چک کنید. همچنین شما در زمان خرید آیفون 11 کارکرده می‌توانید با این روش از معیوب نبودن تاچ آن اطمینان حاصل کنید.

به گفته اپل کسر کوچکی از آیفون‌های 11 تولید شده در بازه نوامبر 2019 تا ماه مِی 2020 دارای تاچ معیوب هستند که باید ماژول صفحه نمایش آنها به همراه تاچ تعویض شود. اپل برای تعویض LCD هزینه‌ای از دارندگان iPhone 11 دریافت نمی‌کند اما باید به مراکز مجاز مراجعه کنند.

خوشبختانه مشکل تاچ تنها به مدل معمولی آیفون 11 محدود می‌شود و اپل می‌گوید آیفون‌های 11 پرو و 11 پرو مکس مشکلی ندارند.

در صورتی که شما هم یک آیفون 11 دارید یا قصد خرید آیفون 11 کارکرده دارید، به سادگی می‌توانید با وارد کردن سریال نامبر آن در وب سایت اپل از معیوب نبودن تاچ آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار کافی است به این صفحه مراجعه کنید.

همین حالا بفهمید: آیا صفحه نمایش آیفون 11 شما باید تعویض شود

در صفحه باز شده شما باید سریال نامبر (Serial Number) گوشی آیفون خود را وارد کنید که به دو روش می‌توانید آن را پیدا کنید. سریال آیفون 11 در مسیر Settings/General/About یافت می‌شود. همچنین شما می‌توانید سریال آیفون 11 خود را بر روی لیبل جعبه آن بیابید.

همین حالا بفهمید: آیا صفحه نمایش آیفون 11 شما باید تعویض شود

در صورتی که آیفون 11 شما مشمول فراخوان تعویض رایگان صفحه نمایش LCD باشد، اپل با نمایش پیغامی از شما می‌خواهد به مراکز مجاز مراجعه کنید. به وضوح در ایران مراکز مجاز رسمی اپل یافت نمی‌شود و باید به گارانتی مراجعه کنید. البته هیچ تضمینی وجود ندارد گارانتی‌های داخلی صفحه نمایش گوشی آیفون 11 شما را به طور رایگان تعویض کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مسعود صادقلو دیوونه خونه