تداوم مقررات سختگیرانه در رضوانشهر تا رسیدن به وضعیت سفید


تداوم مقررات سختگیرانه در رضوانشهر تا رسیدن به وضعیت سفید

رضوانشهر- ایرنا – فرماندار رضوانشهر گفت: تا رسیدن به وضعیت سفید در این شهرستان، اعمال شیوه نامه های سختگیرانه کرونایی همچنان ادامه خواهد داشت.

محمود قاسمی روز سه شنبه در جلسه ستاد کرونای رضوانشهر اظهار داشت: خطر ویروس کرونا همچنان وجود دارد و باید تلاش کنیم تا شرایط این شهرستان را از وضعیت نارنجی به زرد و سپس سفید تبدیل کنیم.

وی با ابراز قدردانی از همکاری خوب مردم و همه دست اندرکاران ستاد کرونا در رضوانشهر و پره سر افزود: خطر جهش این ویروس موجب نگرانی همه ما شده است و آمار ها روند افزایشی پیدا کرده که با اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی کرونا و تداوم قوانین سختگیرانه باید این موضوع را مهار کنیم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به ممنوعیت فعالیت بعضی از صنوف در این شهرستان گفت: با توجه به رنگ بندی های جدید و قرار گرفتن رضوانشهر در دایره نارنجی، گروه های شغلی ۳ و ۴ شامل سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه، سالن های ورزشی، استخر های شنا، قهوه خانه ها و قلیان سرا ها، کافه ها و مراکز تجمع و برپایی هر گونه جشن، عروسی و عزا تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف غربالگری تمام افراد این شهرستان بصورت خانه به خانه گفت: با همکاری اکیپ های بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر، از مجموع ۲۲ هزار خانوار این مناطق تا کنون ۷ هزار خانوار غربالگری شده اند.

همچنین در این نشست رئیس شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر هم ضمن تشکر از اقدام مجریان طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح در سایه همکاری همه عوامل با موفقیت در حال اجراست.

دکتر فردین حق پرست افزود: از ابتدای آذر ماه تا کنون با هدف کنترل و مقابله با بیماری کرونا، از مجموع ۱۲۱ مورد نمونه برداری صورت گرفته در این شهرستان تنها یک مورد مثبت بوده و تعداد افراد بستری در بیمارستان شهدای رضوانشهر هم از ۳ نفر تجاوز نکرده و همچنین ۵۳ نفر نیز در قرنطینه ۱۴ روزه خانگی هستند.

در ادمه این جلسه رئیس پلیس راهور رضوانشهر هم گفت: در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد تا کنون همکاری بسیار خوبی با مدیریت ستاد کرونا در این شهرستان داشته ایم.

سرگرد اسماعیل میرزا علیزاده افزود: پلیس راهور رضوانشهر طی این این مدت ۳۵۲ فقره تذکر ارشادی برای ممنوعیت تردد خودرو های فاقد پلاک بومی داشته و از شروع منع تردد ۱۵ فقره اعمال قانون و جرائم ۵۰۰ هزار تومانی را بصورت برگ جریمه تسلیمی برای خودرو های متخلف صادر نموده است.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !