صندلی تاشوی پیک‌نیک رولزرویس هم‌قیمت یک داچیا ساندرو!


صندلی تاشوی پیک‌نیک رولزرویس هم‌قیمت یک داچیا ساندرو!

رولزرویس در اولین روز رسمی زمستان در نیمکره شمالی از وسیله جانبی جدیدی برای پیک‌نیک که توسط بخش سفارشی شرکت در گوودوود طراحی شده رونمایی کرده است. این وسیله جدید صندلی پورسوئیت نام داشته و هدف از تولید آن جلب نظر مصرف‌کنندگان ثروتمندی است که می‌توانند یک جفت آن را با قیمت 6581 پوند یا … The post صندلی تاشوی پیک‌نیک رولزرویس هم‌قیمت یک داچیا...

رولزرویس در اولین روز رسمی زمستان در نیمکره شمالی از وسیله جانبی جدیدی برای پیک‌نیک که توسط بخش سفارشی شرکت در گوودوود طراحی شده رونمایی کرده است.

صندلی تاشوی پیک‌نیک رولزرویس هم‌قیمت یک داچیا ساندرو!

این وسیله جدید صندلی پورسوئیت نام داشته و هدف از تولید آن جلب نظر مصرف‌کنندگان ثروتمندی است که می‌توانند یک جفت آن را با قیمت ۶۵۸۱ پوند یا حدود ۸۷۷۸ دلار خریداری کنند.

متیو دانتون طراح سفارشی رولزرویس می‌گوید:

ما از قاعده سر هنری رویس استفاده کردیم. او گفته است بهترین چیز موجود را انتخاب کرده و آن را بهتر کنید. صندلی پورسوئیت استانداردهای دقت و کیفیت رولزرویس را ارتقا داده و درعین‌حال به مفهوم اولیه خود وفادار بوده است. مشتریان ما هم‌اکنون می‌توانند از راحتی صندلی رولزرویس، چه در حال فعالیت و چه در زمان استراحت لذت ببرند.

این صندلی‌ها که از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده‌اند نسبت استحکام به وزن بهینه‌ای داشته و کاملاً در ارتفاع قابل تنظیم هستند. همچنین نشان روح اکستازی مشهور رولزرویس روی آن‌ها دیده می‌شود. حلقه آلومینیومی انتهای صندلی نیز چسبندگی مناسبی را روی سطوح سفت و نرم ایجاد می‌کند. بدین ترتیب به راحتی در زمین فرو رفته و اتکای مناسبی ایجاد می‌کنند.

مشتریان می‌توانند رنگ‌های مختلفی را برای هماهنگی با خودروی خود سفارش دهند و زمانی که از صندلی استفاده نکنند قادر خواهند بود آن را در جعبه‌ای چرمی قرار دهند. رولزرویس می‌گوید این صندلی را در تمامی خودروهای رولزرویس قرار دارد و البته هماهنگی بسیار زیادی بین این صندلی و کولینان وجود دارد زیرا محفظه عقب آن کاملاً پذیرای این جعبه چرمی خواهد بود.

صندلی تاشوی پیک‌نیک رولزرویس هم‌قیمت یک داچیا ساندرو!

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این صندلی، چراغ قوه آلومینیومی و نازکی درون صندلی است که نشان R دوتایی رولزرویس را به نمایش می‌گذارد.

صندلی تاشوی پیک‌نیک رولزرویس هم‌قیمت یک داچیا ساندرو!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...